?>

Özel İdare’de sağlık taraması yapıldı

Batman İl Özel İdaresinde İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu kapsamında sağlık taraması yapıldı.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Her yıl zorunlu olarak yapılan sağlık taramasında 360 personelin bulunduğu Özel İdarede yapılan tarama ile personelin sağlık durumu kontrolden geçirilerek tedavi yönlendirmeleri kurum doktoru tarafından tamamlandı. Üç gün süren çalışmada tüm personellere periyodik sağlık muayenesi, hemogram, biyokimya, PA-AC, işitme testi (Odyometre), göz muayenesi ve SFT (Solunum Fonksiyon Testi) uygulandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Muhteşem Zirve!

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

International fuara doğru

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

Okuma Kültürü Yayılıyor

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

Motosiklet kazası: 1 ağır yaralı

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

Kaytar Cezaevine Gönderildi

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

Kuralar çekildi!

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

Hayvanlar En Azından Aç Kalmayacak

1970-01-01 02:33 - YEREL

Ücretli öğretmen başvuruları başladı

1970-01-01 02:33 - EKONOMİ

Tarihi köprü çökmek üzere

1970-01-01 02:33 - Büfeler

Muhammed DÖKTÜRÜYOR!

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

150 DÖNÜMLÜK ALAN KÜL OLDU

11:15 - YEREL

DENETİMLER İLÇELERE SIÇRADI

11:11 - YEREL

U13’TE ZİRVENİN SAHİBİ 19 MAYIS

11:09 - YEREL

U13’TE ZİRVENİN SAHİBİ 19 MAYIS

11:09 - SPOR

SİTE BAHÇESİNDE YAKALANAN YILAN DOĞAYA SALINDI

10:34 - YEREL