?>

Batmanın ilk yatırımıydı

Beşiri ilçesine bağlı İkiköprü Beldesi Uğurca (Qorıx) köyünde bulunan yarım asırlık fabrika ve süt üretim tesisleri atıl durumda bulunuyor.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Uğurca Köyündeki Ezidi ailelerin açtığı un fabrikası, 1969 yılında kurulmuştu. Bölgenin sayılı fabrikaları arasında bulunan Uğurca Un Fabrikası, uzun yıllar ekonomik ve bazı durumlar nedeniyle üretimi durduruldu. Ayrıca, fabrika alanı içerisinde bulunan ilk süt kooperatifi de yine ilgisizlik yüzünden kapatıldı. Köylülerin ortak malı olan süt birliği ve yine Ezidilere ait olan un fabrikası uzun yıllardır atıl durumda. Kapılarına kilit vurulan tesisler çürümeye terk edilirken, faal durumda iken bölgedeki tüm köylüler için önemli bir gelir kaynağıydı. 

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

100 Milyon TL’lik AVM’nin tanıtımı yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Acenteler zor durumda

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

PETROL’DE START VERİLDİ

20:45 - SPOR

PETROLSPOR’DAN NOKTA TRANSFER!

20:18 - SPOR

BU AKŞAM HABİP BAŞKAN PARKI'NDA ŞENLİK VAR

17:36 - YEREL

DEPOYA GİREN YILAN İTFAİYE EKİPLERİNİ HAREKETE GEÇİRDİ

12:38 - YAŞAM

İCATHANE AKADEMİ'DE 229 ÖĞRENCİ SERTİFİKALARINI ALDI

10:40 - EĞİTİM