?>

Kozluk’ta çöp sorunu

Kozluk ilçesinde toplanmayan çöpler nedeniyle vatandaşlar tepkili.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Değirmendere (Marğe) Mahallesinde çöpler çevre kirliliğine neden olmasından dolayı mahalleli şikayetçi. Kozluk'a bağlı Değirmendere(Marğe) mahallesindeki çöplerin belediye tarafından toplatılmadığını belirten mahalleli, durumdan şikayetçi. Belediyeye birçok defa bildirilmesine rağmen çöplerin temizlenmediğini ifade eden vatandaşlar “Çöp arabası mahallemizden gecip Ayngebireye gidip çöpleri topluyor ama bu mahalledeki çöpler toplanmıyor” diyerek şikayetlerini dile getirdiler.
Haftanın Öne Çıkanları

Muhteşem Zirve!

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

International fuara doğru

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

Okuma Kültürü Yayılıyor

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

Motosiklet kazası: 1 ağır yaralı

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

Kaytar Cezaevine Gönderildi

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

Kuralar çekildi!

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

Hayvanlar En Azından Aç Kalmayacak

1970-01-01 02:33 - YEREL

Ücretli öğretmen başvuruları başladı

1970-01-01 02:33 - EKONOMİ

Tarihi köprü çökmek üzere

1970-01-01 02:33 - Büfeler

Hem öğreniyorlar, Hem kazanıyorlar

1970-01-01 02:33 - EĞİTİM

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

BEHÇET DARĞIN BATMANLI OKURLARLA BULUŞACAK

15:16 - YEREL

ARTIK BİR MİLYARDERİMİZ VAR!

14:55 - YEREL

GENÇLER İÇİN YOL HARİTASI ÇİZİLDİ

14:52 - YEREL

GİRİŞİMCİLİK AKADEMİSİ KURULUYOR

14:50 - YEREL

SAHİPSİZ CANLAR İÇİN BATMAN ÖRNEK OLDU

14:48 - YEREL