?>

Resmi açıklama bekleniyor

1955 Batmanspor takımının yeniden Batman Belediyesi bünyesine alınması için geri sayım başladı.

KÜLTÜR - 56 yıl önce

Geçtiğimiz sezon ligin başında Batman Belediyesine kayyum atanması ile birlikte Belediye bünyesinden ayrılan ve adını 1955 Batmanspor olarak değiştiren kulübün yöneticileri ve belediye yetkilileri arasında sürdürülen görüşmeler sonuçlandı. Kamuoyuna henüz açıklama yapmaya tarafların resmi prosedürleri gerçekleştirdiği öğrenilirken, takımın “devri yapıldı” açıklamasının birkaç gün içerisinde resmi olarak kamuoyuna duyurulması bekleniyor. 

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

100 Milyon TL’lik AVM’nin tanıtımı yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Acenteler zor durumda

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

İlgili Haberler

MALABADİ KÖPRÜSÜ'NDE YAZ ŞENLİĞİ

22:08 - KÜLTÜR

BATMAN’A MÜJDE... BKM MUTFAK GELİYOR

17:23 - KÜLTÜR

SAHNEYE AYAKTA ALKIŞ YAĞDI

13:33 - KÜLTÜR

TİYATRO VE OPERA BİR ARADA

10:42 - KÜLTÜR

DÜNYA MÜZİKLERİ” KONSERİNE TAM NOT

16:39 - KÜLTÜR

Günün Manşetleri

PETROL’DE START VERİLDİ

20:45 - SPOR

PETROLSPOR’DAN NOKTA TRANSFER!

20:18 - SPOR

BU AKŞAM HABİP BAŞKAN PARKI'NDA ŞENLİK VAR

17:36 - YEREL

DEPOYA GİREN YILAN İTFAİYE EKİPLERİNİ HAREKETE GEÇİRDİ

12:38 - YAŞAM

İCATHANE AKADEMİ'DE 229 ÖĞRENCİ SERTİFİKALARINI ALDI

10:40 - EĞİTİM