?>

Baraja yavru balık bırakıldı

Devlet Su İşleri (DSİ) Genel Müdürlüğü balıklandırma programı çerçevesinde DSİ 10. Bölge Müdürlüğüne bağlı baraj rezervuarlarına 4 milyon 100 bin adet Pullu Sazan balığı yavrusu bırakma takvimini başlattı.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

DSİ Bölge Müdürlüğü Ziraat Mühendisi Oktay Kılıç ile Batman Şube Müdürlüğü’nden Ahmet Durmuş, Batman baraj gölüne bu kapsamda 600 bin adet pullu sazan balığı bıraktı. Batman DSİ Şube Müdürü Bedi İleri “Bölge Müdürlüğümüz bünyesinde koordine edilen balıklandırma çalışmaları ile Batman Barajındaki mevcut balık stoklarının korunması ve devamlılığın sağlanması amacıyla vatandaşlarımızın hayvansal protein ihtiyaçlarının su ürünlerinden karşılanması hedeflenmektedir. Bölge Müdürlüğümüz bünyesinde bu çalışmaların her yıl düzenli olarak yapılacaktır” dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

KANDIRILANA DA CEZA VERİLSİN!

1970-01-01 02:33 - -

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL

GÜVENLİK PERSONELİNDEN PROTOKOL ZİYARETİ

15:18 - YEREL