?>

Başkan Vekili Aksoy; “Esnafı düşünüyoruz”

Belediye tarafından yapımına başlanan 3. Etap Vizyon projesi çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

 Çalışmaların bir kısmı Gülistan Caddesinde devam ederken, cadde esnafı müşteri kaybı yaşamamak ve çalışmaların erken bitmesi için Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy ile görüştü. Başkan Vekili Aksoy, çalışmaların henüz yeni başladığını ve en geç 15 Ekim tarihinde bitireceklerini belirtti. DEDAŞ il Müdürlüğü, işi yapan yüklenici firma ve ilgili kurum yetkililerini de arayarak vardiyaların çoğaltılması ve herkesin Gülistan Caddesine yoğunlaşması talimatını veren Aksoy “esnafımızın mağdur olmaması için 2 vardiyalı çalışma talimatı verdik. Bizler elbette esnafımızı düşünüyoruz ve belirttiğimiz tarihte muhakkak çalışmalar bitmiş olacak. Çalışmalar bitmezse gerekirse firma ve ilgili kurumlara ceza dahi veririz” şeklinde konuştu. Esnaflar, Başkan Aksoy’un duyarlı yaklaşımından dolayı kendilerine teşekkür ettiler. (Murat Ezgin)

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

PERDE KAPANDI, TÜRK SİNEMASI KADİR İNANIR'A VEDA EDİYOR

00:57 - GÜNDEM

BATMAN'A 12 HEKİM KADROSU, NADİR UZMANLIK ALANLARI DA LİSTEDE

00:07 - SAĞLIK

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL