?>

Batmanda Faciadan Dönüldü

Yolcu Minibüsü Tır'ın Altına Girdi.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Batmanda olası bir faciadan dönüldü.

Batman merkez Kozluk yolu üzeri Havaalanı kavşağı yakınlarında bir yolcu minibüsü kablo yüklü tırın altına girdi. Kazada, 7 kişi yaralandı. Bugün öğle saatlerine doğru yaşanan kazada Kozluk ilçesine yolcu götüren minibüs, seyir halindeki tırla çarpıştı. Tırın yan tarafına direksiyonu kıran minibüs şoförü, ani manevra ile tırın yan tarafına çarptı. Kafa Kafaya çarpışma durumunda daha feci bir neticenin kaçınılmaz olacağını ifade eden görgü tanıkları, 7 kişinin kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı.

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

BATMAN'A 12 HEKİM KADROSU, NADİR UZMANLIK ALANLARI DA LİSTEDE

00:07 - SAĞLIK

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL