?>

Jandarmaya teslim oldu

PKK terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Valilikten yapılan açıklamada, “Batman İl Jandarma Komutanlığı tarafından; öncelikle vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğinin sağlanması, mevcut huzur ve güven ortamının devam ettirilmesi maksadıyla, bölge halkımızın da desteğiyle bölücü terör örgütü ile mücadeleye aralıksız olarak devam edilmektedir. Kozluk İlçe Jandarma Komutanlığı'nca yapılan yol kontrol ve arama faaliyeti sonucunda; örgütten kaçan 1 BTÖ mensubu silahsız ve teçhizatsız olarak devriye personellerine teslim olmuştur. Teslim olan BTÖ mensubu şahıs hakkında gerekli işlemler adli makamlarca yürütülmektedir” denildi.

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

Köprüler bakıma alındı

1970-01-01 02:33 - Büfeler

Çocuğa otomobil çarptı

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Facia ucuz atlatıldı

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

Jandarmaya teslim oldu

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Temizlik bilinci artıyor

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Yolcular için cami yaptı

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Pil toplayana ödül

1970-01-01 02:33 - EKONOMİ

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

İHD VE ÖHD: TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ

18:00 - YEREL

BATMAN’DA TRAFİKTE YENİ DÖNEM BAŞLADI

16:36 - YEREL

220 ÖĞRENCİ VE SPORCUYA MADALYA

16:32 - YEREL

MİNİK MUCİTLER VE GENÇLER SERTİFİKALARINI ALIYOR

16:28 - YEREL

SGK BORÇLARINDA YENİ DÖNEM: TAKSİTLENDİRME SÜRESİ 72 AYA ÇIKTI

16:25 - YEREL