?>

MAŞALLAH!

Batman Belediyesi Masa Tenisi kız takımı, Kayseri'de yapılan Türkiye şampiyonasına damga vurdu.

KÜLTÜR - 56 yıl önce

20-22 Ekim 2017 tarihleri arasında  yapılan müsabakalara 52 ilden 168´i erkek, 130´u bayan olmak üzere 298 sporcu katıldı. Kayseri’de başlayan Türkiye Masa Tenisi Federasyonu Başkanlığı tarafından düzenlenen Yıldızlar Türkiye Masa Tenisi Şampiyonası'nda 1955 Batman Belediyespor kulübü Masa Tenisi kız sporculardan Hacer Kaplan ilk etapta ferdi olarak Türkiye Şampiyonu olmayı başardı. Hemen akabinde çiftlerde boy gösteren Hacer Kaplan ve Dilan Gündüz ikilisi bu kez Türkiye 2.si oldular. Bu müthiş başarıyla birlikte Batman’a yeni bir gurur yaşatan Kaplan ve Gündüz ikilisinin, masa tenisinde geçtiğimiz dönemlerde de hem ulusal hem de uluslar arası birçok başarının altında imzaları bulunuyor.  (Murat Ezgin)

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

İlgili Haberler

MALABADİ KÖPRÜSÜ'NDE YAZ ŞENLİĞİ

22:08 - KÜLTÜR

BATMAN’A MÜJDE... BKM MUTFAK GELİYOR

17:23 - KÜLTÜR

SAHNEYE AYAKTA ALKIŞ YAĞDI

13:33 - KÜLTÜR

TİYATRO VE OPERA BİR ARADA

10:42 - KÜLTÜR

DÜNYA MÜZİKLERİ” KONSERİNE TAM NOT

16:39 - KÜLTÜR

Günün Manşetleri

PERDE KAPANDI, TÜRK SİNEMASI KADİR İNANIR'A VEDA EDİYOR

00:57 - GÜNDEM

BATMAN'A 12 HEKİM KADROSU, NADİR UZMANLIK ALANLARI DA LİSTEDE

00:07 - SAĞLIK

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL