?>

Zarar gören köprü yeniden yapılıyor

Sason ilçesinde daha önce yıkılan ve kullanılmayan köprünün onarım çalışmaları başladı.

Büfeler - 56 yıl önce

Aşırı yağışlar sonucu hasar gören Şat köprüsünün yıkılıp tekrardan yapımına başlandı.

 

Beş mahalleyi birbirine bağlayan ve Şat Deresinin üzerinde yer alan Şat Köprüsü, Sason Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler tarafından yıkıp tekrardan yapımına başlandı. 10 metre uzunluğunda,4 metre yükselliğinde olacak köprü kulaklarıyla birlikte toplamda 24 metre olan köprünün her iki yanına da korkuluklar konulacak. Başkan Uçar, “Her sene aşırı yağışlar döneminde zarar gören köprüyü yıkıp yerinde daha sağlam, bölge şartlarına uygun ve modern bir köprü yapıyoruz. Her iki mahalle halkımızın mağdur olmaması için ulaşım köprü yanında açılan geçici yolla sağlanıyor. İlçemize hayırlı olsun” dedi. (Mehmet İslamoğlu)

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

PERDE KAPANDI, TÜRK SİNEMASI KADİR İNANIR'A VEDA EDİYOR

00:57 - GÜNDEM

BATMAN'A 12 HEKİM KADROSU, NADİR UZMANLIK ALANLARI DA LİSTEDE

00:07 - SAĞLIK

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL