?>

Riskli asansörlere dikkat!

Makine Mühendisleri Odası (MMO) kent merkezinde bu yıl 200 asansörü denetledi. 200 asansörden 30 tanesi ‘riskli’ çıktı.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

MMO tarafından yapılan açıklamada, kent genelinde yaklaşık bin 500 binaya ait asansörlerin olduğu ifade edildi. Makine Mühendisleri odası yetkililerinden Adnan Kan, “insanların hayatı önemlidir. En ufak bir şeyde bizimle irtibata geçmeleri lazım” dedi. Kan ”bu yıl 200 binaya ait asansör bakım ve denetimini yaptık yaptığımız demetim sonucu tespit ettiğimiz 30 adet asansörün periyodik bakımları olmadığı için can ve mal güvenliği açısından tehlike arz ettiğini tespit ettik, tespit ettiğimiz ve uygun olmadığını düşündüğümüz bu asansörler için rapor tutuk. Tutuğumuz raporu Batman genelinde belediyeye bağlı İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne ilettik. Bu asansörler bakımları yapıldıktan sonra tekrar hizmet edecek” şeklinde konuştu. (Murat Ezgin)

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

İş arayanlar buraya!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

iş arayanların dikkatine...

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Patlamalar kaygılandırıyor

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

HÜDA-PAR, Kerkük Olayını Değerlendirdi

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

SYDV mütevelli seçimi yapıldı

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

2 kaza

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

Batman standında izdiham

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Araç kadına çarptı

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

Bilet alana servis ücretsiz

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

İHD VE ÖHD: TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ

18:00 - YEREL

BATMAN’DA TRAFİKTE YENİ DÖNEM BAŞLADI

16:36 - YEREL

220 ÖĞRENCİ VE SPORCUYA MADALYA

16:32 - YEREL

MİNİK MUCİTLER VE GENÇLER SERTİFİKALARINI ALIYOR

16:28 - YEREL

SGK BORÇLARINDA YENİ DÖNEM: TAKSİTLENDİRME SÜRESİ 72 AYA ÇIKTI

16:25 - YEREL