?>

İlk kez böyle bir şey oluyor

Kediye sezaryenle doğum yaptırıldı

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

İlimizde doğum sorunu yaşayan bir kediye, Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü hekimlerince yapılan cerrahi müdahale sonucunda sezaryen doğum yaptırıldı.

 

Batman’da bir ilki gerçekleştiren Batman Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü hekim ve ekipleri, doğum yapamadığı şüphesiyle Veteriner İşleri Müdürlüğüne getirilen bir kediye zorunlu olarak sezaryen operasyonu gerçekleştirdi. Yapılan kontroller sonucu doğum kanalında sıkışmış ölü bir fetüsün olduğu ve bu nedenle anne kedinin doğumu gerçekleştiremediği tespit edildikten sonra hayati riski oluşan anne kediye cerrahi müdahale yapıldı. Anne kediye yapılan sezaryen operasyonuyla anne ve 4 yavru kedi kurtarıldı. Operasyon sonrası kontrolleri düzenli takip edilerek tedavileri tamamlanan yavru kediler anneleriyle birlikte sahiplendirildi.

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

2 travesti yakalandı

1970-01-01 02:33 - SPOR

Akaryakıt zamlarına tepki

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Altın fiyatları evlilikleri vurdu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Lojman kira bedelleri belli oldu

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

TRT KURDİ 2 yazarımızı konuk etti

1970-01-01 02:33 - TEKNOLOJİ

Benzine 9 kuruşluk zam yapıldı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

Esnafa Kredi İmkanı

1970-01-01 02:33 - MAGAZİN

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL

GÜVENLİK PERSONELİNDEN PROTOKOL ZİYARETİ

15:18 - YEREL