?>

KAVŞAKLAR İŞE YARAMADI MI?

- - 56 yıl önce

Kentin trafik sorununu bir nbze çözmesi beklenen köprülü kavşaklar maalesef derman olmadı.

Hatta durumu daha da sıkıntıya koydu.

Şevket Başak köprülü kavşağından önce Belde ve GAP mahallesinde sorun yoktu.

Kavşaktan sonra özellikle köprünün altındaki güzergahlar ve kavşaklar perişan halde.

Ayrıca Küçük Sanayi Sitesi güzergahından şehir merkezine gelen araçlar uzun kuyruklar oluşturuyor. Trafik, Gültepe Kavşağından sonra adeta felç.

Worldmar Kavşağında ise sorun daha da fazla.

Dörtyol kavşağı aynı şekilde.

Şehrin en yoğun güzergahlarında trafik keşmekeşliği had safhada.

Çarşı merkezi de aynı durumda.

Anlayacağını nereyi sorarsanız sorun trafik berbat durumda.

Hele hele belirli bazı zamanlarda saç-baş yolduran trafik manzaralarıyla karşılaşmak mümkün.

 

Trafiği rahatlatmak için yapılan ve milyonlarca TL harcanan köprülü kavşakların sorunu çözmediği görüyoruz.

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

KAVŞAKLAR İŞE YARAMADI MI?

1970-01-01 02:33 - -

Yolun yarısı bitti

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

6 yaşında çocuk 2 kattan düştü

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

NE OLACAK ŞİMDİ?

1970-01-01 02:33 - -

Kaza, parmak koparttı!

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR

1970-01-01 02:33 - -

Vatandaşları dinledi

1970-01-01 02:33 - Büfeler

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL

GÜVENLİK PERSONELİNDEN PROTOKOL ZİYARETİ

15:18 - YEREL