?>

Yazık değil mi?

Gece-gündüz yanan lambalar için vatandaş tepkili

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Kentin bir çok yerinde gündüz yanan sokak lambaları vatandaşların tepkisini çekti. Batman’ın bir çok yerinde sokak lambaları gündüz yanarken, akşamları ise çoğu zaman yanmıyor. Son olarak Gültepe Mahallesi Kanat Camisi yakınlarında objektiflerimize takılan sokak lambaları yine gündüz vakti yanıyordu. 

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

TARİHİ MAÇ!

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

İsrail protestosu

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

İş arayanlar buraya!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Batmanlılar Trabzon ekmeğini sevdi

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Vali şahit oldu…

1970-01-01 02:33 - SAĞLIK

Mevlid etkinliği yoğun geçti

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

OSB masaya yatırıldı

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Vatandaşlardan sonra STK’lar “Raylar şehir dışına çıksın”

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

İHD VE ÖHD: TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ

18:00 - YEREL

BATMAN’DA TRAFİKTE YENİ DÖNEM BAŞLADI

16:36 - YEREL

220 ÖĞRENCİ VE SPORCUYA MADALYA

16:32 - YEREL

MİNİK MUCİTLER VE GENÇLER SERTİFİKALARINI ALIYOR

16:28 - YEREL

SGK BORÇLARINDA YENİ DÖNEM: TAKSİTLENDİRME SÜRESİ 72 AYA ÇIKTI

16:25 - YEREL