?>

20 MAÇ 20 GALİBİYET!

SPOR - 3 yıl önce

Sason Gençlikspor, Batman 1. Amatör Ligi’ndeki performansıyla parmak ısırttı. Ligde 1 puan dahi kaybetmeyen takım, 60 puanla normal sezonu lider olarak kapattı.
20 MAÇTA SADECE 6 GOL YEDİLER
Batman 1. Amatör Ligi’nde normal sezon tamamlanırken, play-off maçlarında heyecan kaldı yerden devam edecek. 4 takımın play-off kaldığı B grubunda liderliği göğüsleyen Sason Gençlikspor, kırılması güç bir rekora da imza attı. Bu sezon 20 maça çıkan Sason Gençlikspor, tüm maçlarını kazanarak, 60 puanla ligi tamamladı. Play-off'lara lider olarak katılan ilçe ekibi, 20 maçta 80 gol atarken kalesinde de sadece 6 gol gördü. Şampiyonluk isteyen hatta Bölgesel Amatör Ligi’ne katılma hesapları yapan Sason Gençlikspor'un bu istatistiği spor camiasında büyük takdir topladı.
Haftanın Öne Çıkanları

TOKİ BATMAN'DA ARSA SATTI

2023-04-09 18:20 - YEREL

BEŞİRİ’DE PROJE TANITIM ETKİNLİĞİ

2023-04-06 14:28 - EĞİTİM

PETROL, FENER'LE KAPIŞTI!

2023-04-07 12:39 - SPOR

RAMAZAN KOLİSİ DAĞITIMI YAPILDI

2023-04-06 14:22 - SİYASET

BIÇAKLI KAVGA:1 YARALI

2023-04-04 16:43 - GÜNDEM

BOZDAĞ BATMAN'DAYDI

2023-04-04 16:46 - GÜNDEM

UZMAN DOKTOR GÖREVE BAŞLADI

2023-04-06 10:41 - SAĞLIK

TOKİ'DE SİLAHLI SALDIRI

2023-04-10 23:16 - GÜNDEM

EN ÖZEL 10 NİSAN ZİYARETİ

2023-04-11 15:06 - YAŞAM

HAŞİMİ AİLESİNDEN DEVA'YA DESTEK

2023-04-06 14:47 - SİYASET

İlgili Haberler

PETROLSPOR’UN YENİ SEZON FORMALARI ÇIKTI

12:46 - SPOR

AMATÖR LİGİN ENLERİ: ALTIN ÇOCUK HASAN!

12:43 - SPOR

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

Günün Manşetleri

BATMAN’DA TRAFİKTE YENİ DÖNEM BAŞLADI

16:36 - YEREL

220 ÖĞRENCİ VE SPORCUYA MADALYA

16:32 - YEREL

MİNİK MUCİTLER VE GENÇLER SERTİFİKALARINI ALIYOR

16:28 - YEREL

SGK BORÇLARINDA YENİ DÖNEM: TAKSİTLENDİRME SÜRESİ 72 AYA ÇIKTI

16:25 - YEREL

AYM ÜYESİ YILMAZ AKÇİL BATMAN’DA

16:21 - YEREL