?>

67 BİN BATMANLI, BELEDİYE İNTERNETİNE BAĞLANDI

SPOR - 3 yıl önce

Batman Belediyesi tarafından 13 farklı noktada verilen ücretsiz internet hizmetinden geçen yıl 67 bin 587 kişi istifade etti. Batman Belediyesinden yapılan açıklamada, vatandaşların Türkiye'de ve dünyada gelişen olaylar ve güncel bilgilerden haberdar olmasını sağlamak, öğrencilerin de ev ödevlerine yardımcı olmak amacıyla başlatılan proje kapsamında 13 ayrı noktada ücretsiz internet uygulamasının sürdüğü bildirildi. Sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaş ve öğrencilerden gelen taleplerin yanıtsız bırakılmadığı aktarılan açıklamada, 2022 yılı içerisinde 67 bin 587 vatandaşın ücretsiz internet uygulamasından yararlandığı bildirildi.
Haftanın Öne Çıkanları

SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞINA DİKKAT!

2023-01-26 18:36 - TEKNOLOJİ

TÜRKİYE UZAY AJANSI 10 UZMAN YARDIMCISI ALACAK

2023-01-28 13:59 - TEKNOLOJİ

BİLİŞİM FESTİVALİ HAZIRLIKLARI DEVAM EDİYOR

2023-01-27 17:52 - TEKNOLOJİ

VAKIFLAR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GIDA YARDIMI YAPACAK

2023-01-23 09:25 - YAŞAM

ENDİŞELENDİREN ÖLÜMLER!

2023-01-27 17:53 - GÜNDEM

KORKUTAN YANGIN

2023-01-26 16:54 - GÜNDEM

KALIPÇI USTASININ ACI SONU

2023-01-23 17:20 - GÜNDEM

SYDV 13 personel alacak

2023-01-28 14:23 - YEREL

OKULLARDA SERA VE TARIM ALANLARI OLUŞTURULUYOR

2023-01-23 17:14 - -

İLK MAÇTA ZORLU DEPLASMAN

2023-01-26 13:52 - SPOR

İlgili Haberler

PETROLSPOR’UN YENİ SEZON FORMALARI ÇIKTI

12:46 - SPOR

AMATÖR LİGİN ENLERİ: ALTIN ÇOCUK HASAN!

12:43 - SPOR

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

Günün Manşetleri

İHD VE ÖHD: TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ

18:00 - YEREL

BATMAN’DA TRAFİKTE YENİ DÖNEM BAŞLADI

16:36 - YEREL

220 ÖĞRENCİ VE SPORCUYA MADALYA

16:32 - YEREL

MİNİK MUCİTLER VE GENÇLER SERTİFİKALARINI ALIYOR

16:28 - YEREL

SGK BORÇLARINDA YENİ DÖNEM: TAKSİTLENDİRME SÜRESİ 72 AYA ÇIKTI

16:25 - YEREL