?>

700 kişiye yüzme eğitimi

Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı, Kozluk Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü’nün yarı olimpik yüzme havuzundan 700 kişi faydalandı.

SPOR - 3 yıl önce

Pazar hariç haftanın 6 günü verilen yüzme eğitimlerinde 12 antrenör görev yapıyor.
Yüzme kurslarından 400 erkek ve 300 kız öğrencinin faydalandığını belirten Kozluk Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Abdülbasir Alağaş, eğitimlerin Eylül ayında son bulacağını söyledi.
Alağaş yaptığı açıklamada; “Bu yıl havaların mevsim normallerinin üzerinde sıcak olması yüzmeye olan ilgiyi artırdı. Bizde ilçemizde Gençlik ve Spor Bakanlığı’mızın ‘Yüzme Bilmeyen Kalmasın’ projesi kapsamında 12 antrenörümüzle haftanın 6 günü eğitim veriyoruz. Yüzme kurslarımız beklediğimiz gibi amacına uygun bir şekilde devam diyor” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Klimalı ortama dikkat

2023-08-22 17:29 - SAĞLIK

Çöp kovaları yenileniyor

2023-08-22 16:48 - YEREL

Sağlık hizmetleri değerlendirildi

2023-08-21 19:56 - SAĞLIK

Kaf kaf geri adım attı!

2023-08-23 17:21 - SPOR

Dicle'ye yeni baraj!

2023-08-22 16:50 - GÜNDEM

Çiftçiler şokta, mısır fiyatı belli oldu

2023-08-22 20:47 - GÜNDEM

Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi yayınlandı

2023-08-24 01:55 - GÜNDEM

Ciğerlo TOKİ'de sorunlar için çalışmalar başlatıldı

2023-08-18 14:46 - YEREL

9 Konfederasyondan TİS açıklaması

2023-08-23 16:40 - GÜNDEM

Faiz kararı açıklandı

2023-08-24 14:02 - EKONOMİ

İlgili Haberler

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL