?>

Badminton grup müsabakaları sona erdi

SPOR - 3 yıl önce

Gençlik Spor Bakanlığı’nın destekleri, Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün organizasyonuyla yapılan oynanan Anadolu Yıldızlar Ligi Osman Bayrakdar Sezonu Badminton Grup Müsabakaları sona erdi.
19 Mayıs Spor Salonu’nda oynanan müsabakalar 4 gün sürdü. Grup müsabakalarına Adıyaman, Batman, Diyarbakır, Mardin, Şırnak, Kilis, Hakkâri, Gaziantep, Siirt ve Şanlıurfa illerinden toplamda 100 sporcu katılım sağladı. Kategorisinde dereceye giren iller Türkiye Badminton Analig finallerine yükseldi. Katılım sağlayan ve dereceye giren bütün takımları tebrik eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, farklı branşlarda grup ve final müsabakalarına ev sahipliği yapmaya devam edeceklerini söyledi. 
Haftanın Öne Çıkanları

Koca dehşeti: 6 yerinden bıçakladı!

2023-07-05 13:13 - GÜNDEM

Hamidi, “Bu kapılar vatandaşlara açılacak” dedim

2023-07-05 18:35 - RÖPORTAJ

Mısır'da ortalama rekolte 120 bin ton

2023-07-07 17:11 - RÖPORTAJ

Özgür için seferber oldular

2023-07-06 18:22 - GÜNDEM

Umre tarihleri açıklandı

2023-07-05 12:25 - YAŞAM

Anız yakmanın insani ve hukuki boyutu

2023-07-06 18:21 - GÜNDEM

Ücretsiz yüzme dersi ile çocuklar güvende

2023-07-06 16:16 - SPOR

Petrolspor yönetiminde sadece 3 TPAO yöneticisi var

2023-07-09 14:50 - SPOR

Bakan Şimşek: Enflasyonla mücadeleye destek vereceğiz

2023-07-09 16:48 - EKONOMİ

Hindi çiftlikleri zor durumda

2023-07-06 18:27 - YEREL

İlgili Haberler

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL