?>

Boş arazide yangın

Boş arazide çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü

YEREL - 3 yıl önce

Batman’ın Gercüş ilçesinde boş arazide çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Gercüş ilçesi Bağlarbaşı Mahallesi'nde boş arazide kuru ot ve çalılıkların toplandığı alanda yangın çıktı. İhbar üzerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, çevreye yayılmadan kontrol altına alınarak söndürüldü. 
Haftanın Öne Çıkanları

5.3 büyüklüğünde deprem oldu

2023-08-10 21:03 - GÜNDEM

PLAKLA BAŞLADIK, YİNE PLAĞA DÖNDÜK

2023-08-06 17:12 - RÖPORTAJ

e-Devlet kullanıcılarına 'sahte site' uyarısı

2023-08-10 16:21 - TEKNOLOJİ

Şarj istasyonları kiraya verilecek

2023-08-08 16:30 - TEKNOLOJİ

Batman, Gaziantep'te tanıtılıyor

2023-08-06 15:49 - KÜLTÜR

Petrolspor’da 2 transfer

2023-08-06 16:24 - SPOR

Taziyeevi protokolü imzalandı

2023-08-08 16:39 - YAŞAM

Habip, yürekleri yaktı!

2023-08-11 15:01 - YAŞAM

400 milyonluk yatırım!

2023-08-07 17:06 - YAŞAM

Diyarbakır Havalimanı’na servis hizmeti

2023-08-08 16:25 - YEREL

İlgili Haberler

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

BALIKLARIN ÖLÜMÜ EKOLOJİK SUÇTUR

16:32 - YEREL

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL