?>

Doğa kuş sesleriyle dolacak

Sason’da sülünler doğa ile buluştu.

YEREL - 3 yıl önce

Batman Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ve Sason Kaymakamlığı paydaşlığında Vali Ekrem Canalp’in köy ziyaretlerinde verdiği talimatlar doğrultusunda sülünler doğa ile buluştu. Doğal hayatın desteklenmesi amacıyla doğayla buluşturulan sülünler ile doğa kuş sesleriyle dolacak. Yetkililer, “Kuş türleri doğaya faydalıdır. Ancak bilinçsizce yapılan avlanmalar doğal hayatın dengesini bozuyor.  Doğal hayata hepimiz sahip çıkmalıyız” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Servisler yenilendi

2023-08-16 17:19 - SAĞLIK

Erken tanı önemli

2023-08-15 15:05 - SAĞLIK

Op.Dr. Kuba: Obezite tedavisi kişiye özel olmalı

2023-08-13 17:16 - RÖPORTAJ

Yeni bir yıldız doğuyor !

2023-08-14 18:13 - SPOR

Kadın buluşmalarına devam

2023-08-17 14:39 - YAŞAM

Aile destek ödemesi bugün yapılacak

2023-08-15 10:33 - YAŞAM

Tütün ekimi yüzde 300 arttı!

2023-08-15 17:58 - YEREL

Ciğerlo TOKİ'de sorunlar için çalışmalar başlatıldı

2023-08-18 14:46 - YEREL

5 yeni transfer imza attı

2023-08-14 14:29 - SPOR

Husumet sona erdirildi

2023-08-14 14:47 - SİYASET

İlgili Haberler

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

BALIKLARIN ÖLÜMÜ EKOLOJİK SUÇTUR

16:32 - YEREL

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL