Vali Ekrem Canalp’in talimatıyla ve İl Müdürü Naif Gümüş’ün koordinasyonunda hayata geçirilen uygulama, vatandaşların SGK hizmetlerine ilişkin memnuniyetlerini kolayca bildirmelerine ve taleplerini doğrudan kuruma iletmelerine imkân tanıyor.
Batman SGK İl Müdürü Naif Gümüş, uygulamanın amacına ilişkin yaptığı açıklamada, “Vatandaşın memnuniyeti bizim en büyük önceliğimizdir. Bu nokta sadece bir anket aracı değil, vatandaşlarımızla kurumumuz arasındaki iletişim köprüsünü güçlendirecek bir platform olacak” dedi.
Üç aylık hazırlık sürecinin ardından hizmete açılan Memnuniyet Noktası’nda vatandaşlar, işlem sonrası kısa bir süre içinde memnuniyet düzeylerini belirleyip görüş ve önerilerini paylaşabiliyor.
Ayrıca taleplerini yazılı olarak da iletebiliyorlar.
SGK, uygulamayla birlikte hem vatandaş memnuniyetini artırmayı hem de dijital dönüşüm sürecine katkı sağlamayı hedefliyor. İl Müdürü Gümüş, “Vatandaşlarımızdan gelen geri bildirimleri düzenli olarak analiz ederek hizmetlerimizi daha kaliteli ve erişilebilir hale getireceğiz” ifadelerini kullandı.
İlk gününde yoğun ilgi gören uygulamada, vatandaşlara yönlendirme desteği de sağlanıyor.