?>

HASANKEYF’E YENİ AĞAÇLAR DİKİLDİ

YAŞAM - 4 yıl önce

Batmanın Hasankeyf ilçesinde ağaçlandırma ve yeşil kuşak oluşturma çalışmaları devam ediyor.
İlçede Arkeopark çevre düzenlemesi yapım işi kapsamında Kaymakam Şenol Öztürk, Arkeopark alanında, DSİ’nin denetiminde ağaç dikimi yapılan alanları yerinde inceleyerek ağaç dikim çalışmalarına katıldı. Proje ile ilgili DSİ yetkililerinden bilgi alan Kaymakam Öztürk, “Yeşil” bir Hasankeyf yaratmak için ağaçlandırma çalışmalarına hız kesmeden devam edileceğini bildirdi. 
Haftanın Öne Çıkanları

30 İLETİŞİM UZMAN YARDIMCISI ALINACAK

2022-12-13 12:03 - TEKNOLOJİ

TÜBİTAK ORGANİZASYON HİZMETİ ALACAK

2022-12-13 12:08 - TEKNOLOJİ

EMEKÇİLERİN HAKKI VERİLMELİ

2022-12-14 14:49 - SİYASET

2022-İSG/2 SINAVI YARIN YAPILACAK

2022-12-10 11:44 - EĞİTİM

132 BİN 566 KİŞİ HEM KURSLARINA GİTTİ

2022-12-12 17:17 - EĞİTİM

UZMANINDAN 'ANTİBİYOTİK' UYARISI

2022-12-12 17:35 - SAĞLIK

“YAZIN KAZANDIĞIMIZI KIŞIN HARCIYORUZ”

2022-12-10 12:11 - GÜNDEM

TEDAŞ'A OLAN 2 BİN TL VE ALTINDAKİ BORÇLAR SİLİNECEK

2022-12-13 14:02 - EKONOMİ

BU KUYRUK HER GÜN UZUYOR!

2022-12-14 15:58 - GÜNDEM

ENGELLİLER KIBRIS'TA SAHAYA ÇIKACAK

2022-12-09 11:06 - SPOR

İlgili Haberler

MERETO'DA İLKBAHAR YENİ BAŞLADI

10:21 - YAŞAM

TOKİ BAŞVURULARI BAŞLADI: 588 KONUT SATIŞTA

10:32 - YAŞAM

İLUH DERESİNDE HAYAT MÜDAHALESİ!

18:46 - YAŞAM

SINAVA 5 KALA AK GENÇLİK SAHADAYDI

17:04 - YAŞAM

LGS GÜNÜNDE OKUL ÖNLERİNDEYDİLER

16:54 - YAŞAM

Günün Manşetleri

KAPALI DURAKLARIN SAYISI ARTIYOR, ULAŞIMDA KONFOR YÜKSELİYOR

13:56 - YEREL

KALDIRIM İŞGALİNE GEÇİT YOK, EKİPLER HAREKETE GEÇTİ

13:55 - YEREL

ÖĞRENCİLERİN YÜZDE 65’İ BELGE ALDI

12:41 - YEREL

KARNE HEYECANI YAŞANDI, ÖĞRENCİLER YAZ TATİLİNE GİRDİ

12:14 - YEREL

EKMEN: TMO SİSTEMİ ÇİFTÇİYİ MAĞDUR EDİYOR

11:58 - SİYASET