?>

İl Gelişim Planı Toplantısı yapıldı

YEREL - 3 yıl önce

Sektörel bazlı çalışmaların hayata geçirilmesi için düzenlenen toplantıya bütün kurum üst yöneticileri katıldı.
İlimizin gelişim planı kapsamında kamu kurumlarınca sektörel bazlı hayata geçirilecek ve geçirilmesi planlanan çalışmaların görüşüldüğü Batman İl Gelişim Planı Toplantısı Valimiz Ekrem Canalp’ın başkanlığında ilimizdeki tüm kurum üst yöneticilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Haftanın Öne Çıkanları

Koca dehşeti: 6 yerinden bıçakladı!

2023-07-05 13:13 - GÜNDEM

Optisyen Seydal, “Filtreli cam bir tercihtir”

2023-07-10 16:30 - RÖPORTAJ

Hamidi, “Bu kapılar vatandaşlara açılacak” dedim

2023-07-05 18:35 - RÖPORTAJ

Mısır'da ortalama rekolte 120 bin ton

2023-07-07 17:11 - RÖPORTAJ

Özgür için seferber oldular

2023-07-06 18:22 - GÜNDEM

Umre tarihleri açıklandı

2023-07-05 12:25 - YAŞAM

Anız yakmanın insani ve hukuki boyutu

2023-07-06 18:21 - GÜNDEM

Ücretsiz yüzme dersi ile çocuklar güvende

2023-07-06 16:16 - SPOR

Petrolspor yönetiminde sadece 3 TPAO yöneticisi var

2023-07-09 14:50 - SPOR

Bakan Şimşek: Enflasyonla mücadeleye destek vereceğiz

2023-07-09 16:48 - EKONOMİ

İlgili Haberler

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

BALIKLARIN ÖLÜMÜ EKOLOJİK SUÇTUR

16:32 - YEREL

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL