?>

KADINLAR LİGİ’NDE RAKİBİMİZ BELLİ OLDU

SPOR - 3 yıl önce

TFF Kadınlar 2. Ligi A grubu maçlarında topladığı 22 puanla namağlup 2. olan temsilcimiz 1955 Batman Belediyespor Kadın Futbol Takımı play-off’a katılma hakkı kazanmıştı.
Önceki gün yapılan kura çekimi sonucunda temsilcimiz Kastamonugücü Kadın Futbol Takımı ile eşleşti.
Ankara’da 22-25 Haziran tarihleri arasında oynanacak olan müsabakayı geçmesi durumunda üst turu yükselecek olan temsilcimiz, bir sonraki turdu geçmesi durumunda Kadınlar 1. Lig’e yükselme başarısı gösterecek. 
Haftanın Öne Çıkanları

KUYUYA DÜŞEN İNEK KURTARILDI

2023-06-04 14:09 - YAŞAM

46 YIL HAPİS CEZASIYLA ARANAN ŞAHIS YAKALANDI

2023-06-06 13:25 - GÜNDEM

KÖPRÜLÜ KAVŞAKTA HAREKETLİ ANLAR

2023-06-09 13:52 - GÜNDEM

GİRNE KOLEJİ ÖĞRENCİLERİ İKLİM KRİZİNE DİKKAT ÇEKTİ

2023-06-06 13:11 - GÜNDEM

2. LİGDE KÜME DÜŞME KALKACAK MI?

2023-06-04 14:49 - SPOR

SU YÜKSELİYOR, HASANKEYF YENİLENİYOR

2023-06-08 15:09 - YEREL

İŞTE YENİ BAKANLAR KURULU

2023-06-03 22:13 - GÜNDEM

YILSONU SERGİSİNE YOĞUN İLGİ

2023-06-04 14:16 - EĞİTİM

43 KADIN İŞ YERİ AÇTI

2023-06-05 13:07 - EKONOMİ

SİGARAYA ZAM GELDİ Mİ?

2023-06-05 13:10 - GÜNDEM

İlgili Haberler

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL