?>

Karatecilerimiz dereceyle döndü

SPOR - 3 yıl önce

Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Batman Karate kız ve erkek takımları Elazığ ilinde yapılan Analig Yarı Final grup müsabakalarından döndü.
05-09 Temmuz 2023 tarihleri arasında 13 ilden 150 sporcunun katılım sağladığı Analig Yarı Final Grup müsabakalarında Batman kız takımı genel klasmanda dördüncü olurken, erkek takımı ise altıncı oldu. Karate branşının hızla gelişmeye devam etiğini belirten Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, katılım sağlayan Batman takımlarını tebrik etti. 
Haftanın Öne Çıkanları

Koca dehşeti: 6 yerinden bıçakladı!

2023-07-05 13:13 - GÜNDEM

Hamidi, “Bu kapılar vatandaşlara açılacak” dedim

2023-07-05 18:35 - RÖPORTAJ

Mısır'da ortalama rekolte 120 bin ton

2023-07-07 17:11 - RÖPORTAJ

Özgür için seferber oldular

2023-07-06 18:22 - GÜNDEM

Umre tarihleri açıklandı

2023-07-05 12:25 - YAŞAM

Ücretsiz yüzme dersi ile çocuklar güvende

2023-07-06 16:16 - SPOR

Anız yakmanın insani ve hukuki boyutu

2023-07-06 18:21 - GÜNDEM

Petrolspor yönetiminde sadece 3 TPAO yöneticisi var

2023-07-09 14:50 - SPOR

Bakan Şimşek: Enflasyonla mücadeleye destek vereceğiz

2023-07-09 16:48 - EKONOMİ

Hindi çiftlikleri zor durumda

2023-07-06 18:27 - YEREL

İlgili Haberler

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL