?>

Kaya’nın 2.kitabı çıktı

Batmanlı otizmli Mehmet Sait, Kültür ve Turizm Bakanlığının ‘Sıradışı Okuyanlar’ ödülüne layık görülen bir isim.

YEREL - 4 yıl önce

Kitap okumanın yanı sıra şiir yazıp, bağlama çalan Sait, atletizmdeki başarısıyla da adından söz ettiriyor. Şiir, kitap, bağlama, resim ve bir çok alanda kendini geliştiren Mehmet Sait Kaya’nun 2. Kitabı ‘Gönül Yağmuru’ okuyucularla buluşacak. Daha önce ‘Gönülden gelen dostluk’ adlı kitabını yazıp piyasaya süren genç yazar, bu kez 2.kitap ile edebiyat dünyasında emin adımlarla yürüyor. Duygularını bizimle paylaşan Kaya “Gönül Yağmuru kitabım genelde hikaye tarzındadır. Kitap baskıya yeni geçti ve yakın zamanda raflarda yerini alacak. Bana bu azmi veren ailem, hocalarım ve herkese teşekkür ediyorum” dedi. (İsmail Güneş) 
Haftanın Öne Çıkanları

Altın kiralama dönemi başladı!

2022-05-14 12:56 - EKONOMİ

BÖLGENİN İLK GÖZLÜK TAMİRHANESİ BATMANDA

2022-05-12 12:59 - YEREL

BATMANDA 7 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ

2022-05-12 13:06 - YAŞAM

Ölümlü Haftasonu

2022-05-15 16:01 - YEREL

Yarasalar Diyarbakır’a çıkarma yapacak

2022-05-13 16:10 - SPOR

ASIRLIK GELENEK İLGİ GÖRDÜ

2022-05-17 16:31 - YAŞAM

VALİ, ÇARŞAMBA GÜNÜ KENTTEN AYRILIYOR

2022-05-14 14:34 - YEREL

TERS LALELER İÇİN PROJE

2022-05-17 15:40 - YAŞAM

İŞADAMLARI: UÇAK SEFER SAYISI ARTTIRILSIN

2022-05-11 15:18 - YEREL

İNEK KAZASI

2022-05-13 12:22 - YEREL

İlgili Haberler

BU AKŞAM HABİP BAŞKAN PARKI'NDA ŞENLİK VAR

17:36 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

ELEKTRİKLİ BİSİKLETLERE YOĞUN TALEP

15:29 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL

Günün Manşetleri

PETROL’DE START VERİLDİ

20:45 - SPOR

PETROLSPOR’DAN NOKTA TRANSFER!

20:18 - SPOR

BU AKŞAM HABİP BAŞKAN PARKI'NDA ŞENLİK VAR

17:36 - YEREL

DEPOYA GİREN YILAN İTFAİYE EKİPLERİNİ HAREKETE GEÇİRDİ

12:38 - YAŞAM

İCATHANE AKADEMİ'DE 229 ÖĞRENCİ SERTİFİKALARINI ALDI

10:40 - EĞİTİM