?>

KÖPEK ASANSÖR BOŞLUĞUNA DÜŞTÜ

YEREL - 4 yıl önce

Batman merkez Bayındır Mahallesinde devam eden bir inşaatın asansör boşluğuna düşen köpek, Belediye İtfaiye ekiplerinin uzun çabası neticesinde kurtarıldı. Köpeğin boşluğa düştüğünü gören inşaat işçileri belediyeye haber verdi. İtfaiye ekiplerinin kısa sürede olay yerine ulaşmasıyla köpek uzun çabalarla düştüğü yerden çıkarıldı. 
Haftanın Öne Çıkanları

SASON ‘ŞARAN’LARI ABD’YE

2022-10-30 13:52 - TEKNOLOJİ

IEEE GLOBAL ENERGY CONFERENCE BAŞLADI

2022-10-27 13:14 - TEKNOLOJİ

BELEDİYEDEN YENİ TEKNOLOJİ

2022-10-27 13:09 - TEKNOLOJİ

ESKİ BAKAN ŞİMŞEK AÇILIŞTAYDI

2022-10-27 13:12 - TEKNOLOJİ

DDY KAMERALARLA DONATILACAK

2022-10-28 13:25 - TEKNOLOJİ

AÇILIŞ EĞLENCELİ VE ANLAMLIYDI

2022-10-30 13:50 - TEKNOLOJİ

DOKTORLARIN MEMLEKET SEVGİSİ

2022-10-26 16:18 - SAĞLIK

BELEDİYE ÇALIŞANLARI DÖRT GÖZLE BEKLİYOR

2022-10-26 13:30 - GÜNDEM

TPAO PERSONEL ALACAK

2022-10-27 12:58 - GÜNDEM

TPAO'YA İŞE GİRENLERİN İSİMLERİ BELLİ OLDU

2022-10-28 14:40 - GÜNDEM

İlgili Haberler

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

ELEKTRİKLİ BİSİKLETLERE YOĞUN TALEP

15:29 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL

GÜVENLİK PERSONELİNDEN PROTOKOL ZİYARETİ

15:18 - YEREL

Günün Manşetleri

BEBEK ÖLÜMLERİNDE DİKKAT ÇEKEN DÜŞÜŞ

16:52 - YEREL

MÜFTÜ DURMUŞ'TAN CAMİ ZİYARETİ

16:23 - YEREL

KOZLUK'TA BUĞDAY YÜKLÜ KAMYON KAZA YAPTI

15:23 - YEREL

TEMA BATMAN, BİR YILDA 155 DOĞA ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI

15:20 - YEREL

GÜVENLİK PERSONELİNDEN PROTOKOL ZİYARETİ

15:18 - YEREL