?>

MELTEM’İN TAKIMI 1.OLDU

SPOR - 4 yıl önce

Tekerlekli Sandalye Basketbol Kadınlar Türkiye Şampiyonası Sona erdi.
Garanti BBVA Tekerlekli Sandalye Basketbol Kadınlar Türkiye Şampiyonası 4 takımın katılımları ile Aksaray Dağılgan spor salonunda yapılan müsabakalar sonunda Batmanlı Batman Engelliler Spor Kulübü basketbolcusu Meltem Demir’in aralarında bulunduğu takım birinci oldu. 6-8 Aralık tarihleri arasında düzenlenen organizasyonda  Akdeniz, Ege, Marmara ve Karadeniz olmak üzere 4 takım mücadele etti. Yapılan mücadelelerin son gününde Batman Engelliler Spor Kulübü oyuncusu Meltem Demir’in aralarında bulunduğu takım birinci oldu. 
Haftanın Öne Çıkanları

CANALP ÇİFTİNİN EN ANLAMLI ZİYARETİ

2022-12-04 11:15 - TEKNOLOJİ

GÜNDÜZ, ETİYOPYA’YA ATANDI

2022-12-02 16:45 - DÜNYA

MGK UZMAN YARDIMCISI ALACAK

2022-12-08 12:31 - GÜNDEM

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI VE ÜNİVERSİTESİ PERSONEL ALACAK

2022-12-03 14:36 - GÜNDEM

ENGELLİLERİN ARAÇ PARK KAPASİTESİ ARTIRILIYOR

2022-12-07 13:56 - YAŞAM

E-YDS SONUÇLARI AÇIKLANDI

2022-12-04 11:44 - EĞİTİM

ENGELLİLER KIBRIS'TA SAHAYA ÇIKACAK

2022-12-09 11:06 - SPOR

80 FARKLI SABUN ÇEŞİDİ SATIYOR

2022-12-03 14:49 - YEREL

SİS KAZASI

2022-12-07 13:44 - YAŞAM

MÜZİK CAMİASINI ÜZEN ÖLÜM

2022-12-07 16:13 - YAŞAM

İlgili Haberler

PETROLSPOR'DAN RAKİPLERİNE GÖZDAĞI!

10:01 - SPOR

PETROLSPOR’UN YENİ SEZON FORMALARI ÇIKTI

12:46 - SPOR

AMATÖR LİGİN ENLERİ: ALTIN ÇOCUK HASAN!

12:43 - SPOR

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

Günün Manşetleri

TÜM İNŞAAT PROJELERİ TEK PLATFORMDA TOPLANIYOR

14:09 - YAŞAM

YOLLARDA YENİLEME HAREKATI SÜRÜYOR

14:05 - YEREL

12 BİN METREKARELİK YENİLEME

13:59 - YEREL

KAPALI DURAKLARIN SAYISI ARTIYOR, ULAŞIMDA KONFOR YÜKSELİYOR

13:56 - YEREL

KALDIRIM İŞGALİNE GEÇİT YOK, EKİPLER HAREKETE GEÇTİ

13:55 - YEREL