?>

Solbek Mert Işık, Petrolspor'da

TPAO Batman Petrolspor, yeni transferini açıkladı.

SPOR - 3 yıl önce

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Batman Petrolspor, 5'inci dış transferini gerçekleştirdi.
Geçtiğimiz sezon 3. lig takımlarından 68 Aksarayspor ile şampiyonluğa uzanan ve 32 maçta forma giyen 24 yaşındaki genç solbek Ali Mert Işık ile sözleşme imzalayan Petrolspor yönetimi yaptığı kısa açıklamada, "Yeni sezon transfer çalışmalarına devam eden TPAO Batman Petrolspor Futbol A Takımımız 2023-2024 sezonu için 68 Aksarayspor’dan Sol Bek Ali Mert IŞIK ile bir yıllık sözleşme imzalamıştır" denildi.
Ayrıca birçok futbolcuyla görüşmelerini son aşamaya getiren temsilcimizin, resmi anlaşmaları 20 Temmuz'da başlayacak Kızılcahamam'da açıklamayı planladığı öğrenildi.
Haftanın Öne Çıkanları

Sason’da 220 kişi yüzme öğreniyor

2023-07-13 17:17 - SPOR

Temel ücret tüm çalışanların hakkıdır

2023-07-14 17:27 - SAĞLIK

“TESBİH, SABRIN TANESİ, EFENDİLİĞİN SEMBOLÜDÜR”

2023-07-13 18:07 - RÖPORTAJ

Optisyen Seydal, “Filtreli cam bir tercihtir”

2023-07-10 16:30 - RÖPORTAJ

Çetiz: Sektörümüz zor günlerden geçiyor

2023-07-11 16:15 - TEKNOLOJİ

Siirt'te Bölge Şampiyonu oldular

2023-07-13 15:00 - SPOR

Kanar'ların görkemli düğünü

2023-07-16 15:54 - YEREL

Turan, “Büyük Türkiye vizyonuyla uyuşmamaktadır”

2023-07-11 16:09 - YAŞAM

Op. Dr. Güneş Uzun 7 yıl aradan sonra Batman’da

2023-07-13 15:08 - SAĞLIK

Solbek Mert Işık, Petrolspor'da

2023-07-17 16:24 - SPOR

İlgili Haberler

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL