?>

Teknik Direktör Toros, açıklamalarda bulundu

TPAO Batman Petrolspor Teknik Direktörü Mesut Toros, gazetecilerle basın toplantısında bir araya geldi.

SPOR - 3 yıl önce

Takımın genel durumuna değinen Toros, sistemini oturtmak için süre istedi, beklentinin farkında olduğunu belirtti.
"3-4 MAÇA İHTİYACIMIZ VAR "
Türkiye Petrolleri altyapı tesislerinde düzenlenen basın toplantısına Teknik Direktör Mesut Toros, As Başkan Mustafa Balaban, Basın Sözcüsü Cemal Kaya, yöneticilerden Fereç Kılıçer ve Sportif Direktör Hayrettin Aktan katıldı. Batman’a gelmekten ötürü mutlu olduğunu söyleyen Teknik Direktör Toros, “Başarılı olmak için buraya geldim. 26 Yıl önce futbolcu olarak gelmiştim, şimdi teknik direktör olarak. Bunu hayal edemezdim. Burada birçok dostum var, şehri de seviyorum. Birlik-beraberlikle başarılı olacağımıza inanıyorum. Geçen hafta göreve başladım. Her teknik direktörün kendine göre bir oyun felsefesi vardır. Benim de oyun felsefemi sahaya yansıtmam için 3-4 maça ihtiyacımız var” dedi. Herhangi bir başarı da başarısızlık da tek başına olmayacağını kaydeden Toros, “Elimizden gelenin en iyisi yapacağız. Şehrin tüm bileşenleri ile bunu başaracağız. Oyun sistemini iki-üç hafta içinde oturtmam lazım. Orta sahadaki boşlukları kapatmam lazım.  Zaten orası kapandığı anda bu takımın taktiksel anlamda başka bir eksiği kalmayacak. Benim için olmazsa olmaz, merkez orta sahadır ve hücuma destek veren oyunculardır.  Yani bizim burayı en kısa zamanda çözmemiz lazım. Oyuncularımızın da özgüveni gelmesi lazım ve bir ritim yakalamak lazım. Bu şehir hazır herkes şampiyonluk istiyor. Sizler istiyorsunuz, bizler, taraftarlar istiyoruz” diye konuştu.
SİLİFKE MAÇI İÇİN TARAFTARLARA ÇAĞRIDA BULUNDU
Cumartesi günü oynanacak Silifke maçı öncesi taraftarlara çağrıda da bulunan Toros,  “Taraftarımızdan isteğimiz, sadece ve sadece futbolcularımıza konsantre olmalarını.  Her takıma elbette saygı duyuyoruz, onlardan da saygı bekliyoruz. Onlardan ricamız sadece bize odaklanmaları. Rakip takım kim olursa olsun hiçbir tahrike kapılmadan sadece bize odaklanmalarını istiyoruz. Sonuçta ikinci yarı maçlarında biz de bu takımlara gideceğiz. En büyük kabadayılık, efendiliktir. Sahada kavga istemiyoruz. Konsantremiz bozulsun istemiyoruz.  Bu hafta herhalde tribünler dolacak. Ben de saha kenarında duran bir adam değilim. İçten gelen bir şeydir bu. Yani gelen takımlara Batman’ın misafirperverliğini gösterip geri göndermemiz lazım. Çünkü 3. Lig kaynayan bir kazan. Çok farklı şeyler yaşayabiliriz.  Taraftarlarımızın desteği bizim için çok önemli” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Petrolün varili 94 dolar seviyesinde

2023-09-18 11:06 - EKONOMİ

Batman, Kütüphane Kenti Olacak

2023-09-17 17:45 - RÖPORTAJ

Şarj istasyonu sayısı artıyor

2023-09-20 11:22 - TEKNOLOJİ

Süper Loto rekor ikramiye kazandırdı!

2023-09-20 09:51 - GÜNDEM

Düşen bir asansörde hayatta nasıl kalınır?

2023-09-18 14:20 - YAŞAM

Batmanlı Fotoğraf Sanatçısı Fransa Festivali’nde

2023-09-19 13:45 - KÜLTÜR

Düğünde kavga çıktı

2023-09-18 11:30 - GÜNDEM

Hüseyin Yaşar, yeniden İl Başkanı

2023-09-16 16:04 - SİYASET

Petrolspor ilk maçından beraberlikle döndü

2023-09-17 18:42 - SPOR

İkinci el araç fiyatları düştü mü?

2023-09-20 12:49 - EKONOMİ

İlgili Haberler

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

OMAR İMERİ YENİDEN PETROLSPOR'DA

14:14 - SPOR

U13’TE ZİRVENİN SAHİBİ 19 MAYIS

11:09 - SPOR

ÖZPERK, SPORUN EMEKÇİLERİNİ UNUTMADI

14:17 - SPOR

Günün Manşetleri

AKIMA KAPILAN GENÇ HAYATINI KAYBETTİ

11:59 - YEREL

BATMAN ÇAYI'NDA CAN PAZARI

11:51 - YEREL

YAZ SICAKLARI KURUYEMİŞ SATIŞLARINI VURDU

11:36 - YEREL

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ VERİMLE GÜLDÜ, FİYATLA DÜŞTÜ

11:25 - YEREL

SOKAK ORTASINDA SİLAHLI SALDIRI

11:19 - ASAYİŞ