?>

Trabzonsporlular Derneği kapanıyor!

2019 yılında açılan Batman Trabzonspor Taraftar Derneği, maddi imkansızlıklar nedeniyle kapanıyor.

SPOR - 4 yıl önce

Özellikle pandemi süreci nedeniyle bir hayli sıkıntıya giren dernek yönetimi, eldeki imkanlarla lokali daha fazla açık tutamayacaklarını belirtti. Giderler karşısında sıkıntı yaşadıklarını belirten Dernek Başkanı Nezmi Malkoç, “Mutlulukla kurduğumuz derneğimizi maalesef daha fazla açık tutamayacağız. Pandemi sürecinde gelir kaynaklarımız tamamen bitti ve akabinde de bir düzelme yaşanmadı. Biz kendi imkanlarımızla üç yıla yakındır derneğimizi ayakta tutmaya çalışıyoruz, ancak daha fazla dayanamayacağız. Böyle devam ederse kapatmak durumunda kalacağız” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Halkın gündemi; “gıdadaki KDV indirimini ürün fiyatlarında görmek istiyoruz”

2022-02-17 11:12 - GÜNDEM

Gastroenteroloji Uzmanı hasta kabulüne başladı

2022-02-20 11:52 - SAĞLIK

VEFA ÖRNEĞİ!

2022-02-18 16:55 - YEREL

JASAT’TAN UYUŞTURUCU OPERASYONU

2022-02-17 16:01 - YEREL

GAZETECİ BEYTÜT VEFAT ETTİ

2022-02-19 15:16 - YEREL

YRP’DEN ELEKTRİK ZAMMI TEPKİSİ

2022-02-19 15:25 - EKONOMİ

Vatandaş ‘ONS’ altının peşinde

2022-02-16 10:37 - EKONOMİ

AKILLI TELEFONLARIN BEYNE VERDİĞİ ZARAR

2022-02-20 15:07 - TEKNOLOJİ

ANKARA’DA SOSYAL TESİS SATIŞI

2022-02-14 13:14 - YAŞAM

Hırsızlar iş başında

2022-02-14 14:19 - YAŞAM

İlgili Haberler

PETROL’DE START VERİLDİ

20:45 - SPOR

PETROLSPOR’DAN NOKTA TRANSFER!

20:18 - SPOR

PETROLSPOR'DAN RAKİPLERİNE GÖZDAĞI!

10:01 - SPOR

PETROLSPOR’UN YENİ SEZON FORMALARI ÇIKTI

12:46 - SPOR

AMATÖR LİGİN ENLERİ: ALTIN ÇOCUK HASAN!

12:43 - SPOR

Günün Manşetleri

EKMEN: ARTIK ÇARŞIYA PAZARA ÇIKAMIYORUZ

17:28 - YAŞAM

750 KİŞİLİK BÜYÜK BULUŞMA BATMAN’DA GERÇEKLEŞECEK

16:36 - YAŞAM

ALEVLER RÜZGARLA BÜYÜDÜ

15:40 - YEREL

İKİ GRUBUN KAVGASINDA MASUM VATANDAŞ VURULDU

15:36 - ASAYİŞ

TARLADA ÇALIŞAN BİÇERDÖVER ALEV ALDI

15:20 - YEREL