?>

Ücretsiz yemek desteğine devam

Batman Üniversitesi, öğrencilerine ücretsiz yemek desteğine devam edecek

EĞİTİM - 3 yıl önce

Batman Üniversitesi ile Batman Belediyesi arasında "Askıda Yemek Uygulamasına Destek ve İş Birliği Protokolü" imzalandı. İmzalanan protokol ile Batman Üniversitesi öğrencilerinin yemek ihtiyaçları Batman Belediyesi tarafından karşılanacak. Protokol ile üniversite öğrencileri için 2021-2022 eğitim-öğretim döneminde hayata geçirilen 'Askıda Yemek' uygulaması ile 2022-2023 yılında deprem felaketinin olduğu sürece kadar Batman Üniversitesi yemekhanesinden faydalanan öğrenci sayısı aylık ortalama 40 bin 82 toplamda ise 200 bin 414 olarak kaydedildi. Ücretsiz öğle yemeği ile öğrencilere destek olduklarını açıklayan Batman Valisi ve Belediye Başkan Vekili Ekrem Canalp, bu protokol ile Batman Üniversitesi'nde okuyan öğrencilere 2023-2024 eğitim-öğretim yılında da bu uygulamaya devam edileceğini belirterek öğrencilere ekonomik destek verilmeye devam edileceğini kaydetti.
"BAŞARI ORANLARINI ARTIRDI"
Konu hakkında konuşan Rektör Demir, 2021-2022, 2022-2023 eğitim öğretim yıllarında da Batman Belediyesi tarafından öğrencilerimize sağlanan ve bu yıl da devam edecek askıda yemek uygulamasının, öğrencilerimizin kampüsü daha aktif kullanmaları dolayısıyla başarı oranlarını artırdığını belirtti.
Batman Üniversitesi olarak öğrencilerin ihtiyaçlarını her zaman ön planda tuttuklarını belirten Demir, ihtiyaçların giderilmesine yönelik yapılan iş birliği çalışmalarının kendilerini son derece memnun ettiğini vurguladı.
Demir, "Öğrenci odaklı bir bakış açısı ile çalışmalarımızı yürütüyoruz. Her bir öğrencimiz bizim evladımız ve onların menfaatlerini düşünerek yaptığımız her çalışma bizleri daha çok sevindiriyor" ifadelerini kullandı.
"SOSYAL BELEDİYECİLİK ÖRNEĞİ"
Batman Belediyesi olarak yaptıkları çalışmalardan söz eden Vali Ekrem Canalp, Üniversitemiz iş birliğiyle yapılan bu protokolün sosyal belediyecilik örneği olduğunu dile getirdi.
"Batman Belediyesi Türkiye’nin rol model belediye olma yolunda ilerlemektedir. Askıda yemek projesiyle Türkiye’de bulunan bin 400 belediye içerisinde istikrarlı bir şekilde bu projeyi yürüterek öğrencilerimiz ve şehrimiz için faydalı olacak işlere imza atmaya devam edeceğiz." şeklinde konuştu. 
Haftanın Öne Çıkanları

PLAKLA BAŞLADIK, YİNE PLAĞA DÖNDÜK

2023-08-06 17:12 - RÖPORTAJ

Tunceli'de Batman Köyü!

2023-08-01 16:41 - YAŞAM

Petrolspor’da 2 transfer

2023-08-06 16:24 - SPOR

Batman, Gaziantep'te tanıtılıyor

2023-08-06 15:49 - KÜLTÜR

400 milyonluk yatırım!

2023-08-07 17:06 - YAŞAM

Proje okulları raporlaştırıldı

2023-08-07 14:43 - SPOR

Davutoğlu, Bozkurt ailesini ziyaret etti

2023-08-07 15:37 - YAŞAM

Sağlıkta 'İkinci Beyaz Reform' dönemi

2023-08-08 12:32 - SAĞLIK

Elektronik sigara masum değil

2023-08-02 16:16 - SAĞLIK

Petrol, Iğdır'a mağlup oldu

2023-08-06 16:19 - SPOR

İlgili Haberler

BATMAN'IN GURURU OLDU: YAPAY ZEKA YARIŞMASINDA ÖDÜL ALDI

11:52 - EĞİTİM

TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BATMAN’A GELDİ

16:39 - EĞİTİM

OKUL BAHÇESİ KUŞLARA EV OLDU

13:25 - EĞİTİM

YKS BİTTİ, PEKİ ÖĞRENCİLERİ ŞİMDİ NE BEKLİYOR?

13:18 - EĞİTİM

YKS GÜNÜ ÖĞRENCİLERİN İMDADINA YETİŞTİLER

11:00 - EĞİTİM

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL