<div>Batman Belediyesi Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Haber Merkezi, Çağrı Merkezi (04882132759, Alo 153 Beyaz Masa, 188 Mezarlıklar, 185 BASKİ), Sosyal Medya Hesapları (Facebook, İnstagram, Twitter, whatsapp 05331536572), üzerinden 1 yıl içinde gönderilen dilek, talep ve önerilerle ilgili rakamsal veriler kamuoyuyla paylaşıldı. Buna göre; Belediyemiz Park ve Bahçeler Müdürlüğümüze 480, Temizlik İşleri Müdürlüğümüze yapılan (hayvan atığı, inşaat molozu, çöp konteynırı vb gibi) 1608, Fen İşleri Müdürlüğümüze 2286, Belediye Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğümüze (BASKİ) ( kanal arızası, su arızası, baca temizleme, kanal döşeme, baca yükseltme, baca asfaltı, ızgara temizleme işleri için ) 29934, Veteriner İşleri Müdürlüğümüze haşere ilaçlama için 5798, Zabıta Müdürlüğümüze 1310, Mezarlık İşleri Müdürlüğü ( cenaze taşıma, defin, yıkama gibi cenaze hizmetleri için ) 392, İşletme ve İştirakler Müdürlüğümüze ise yapılan 42516 müracaat değerlendirilerek sonuçlandırıldı. </div>