<div>Millî Eğitim Bakanlığınca eğitimde süreç odaklı değerlendirme yaklaşımını benimseyerek öğrencilerin öğretim programlarında yer alan kazanımları edinme düzeylerini belirlemek ve izlemek amacıyla 81 ilde Öğrenci Başarı İzleme Araştırması yapıldı. Millî Eğitim Bakanlığı araştırması, salgın döneminde öğrencilerin olası öğrenme kayıplarının tespit edilerek gerekli desteklerin sağlanması açısından önem taşıyor. Dün 81 ilde ülke genelinde yapılacak izleme araştırması, 4 ve 7. sınıf seviyelerinde Türkçe, matematik ve fen bilimleri ders alanlarındaki kazanımları; 10. sınıf seviyesinde ise Türk dili ve edebiyatı, matematik, fizik, kimya ve biyoloji ders alanlarındaki kazanımları ölçüyor. <strong>(Hamit Ayhan)</strong></div>