<div>Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Alo 153 Çağrı Merkezi koordinasyonunda yürütülen çalışmayla, belediyedeki her müdürlük, kendi biriminden görevlendirdiği personel aracılığıyla vatandaş taleplerine doğrudan erişim sağlayabilecek.</div> <h4>“Saha Yönetimi”, “Planlama”, “Koordinasyon” ve “Sosyal Etkileşim” başlıklarında düzenlenen eğitimlere belediyenin idari ve teknik personeli katıldı. Eğitimlerle birlikte, daha önce tek merkezden yürütülen sistem çok birimli ve uzmanlık temelli bir yapıya dönüştürüldü.</h4> <div>Yeni sistemle birlikte Alo 153 Çağrı Merkezi, Belediye Şikâyet Hattı ve WhatsApp İhbar Hattı üzerinden gelen talepler, öneriler ve şikâyetler kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendirilecek.</div> <div>Uygulamanın, gelen çağrılara hızlı müdahale edilebilmesi, birimler arası koordinasyonun artırılması ve çözüm odaklı bir yaklaşımın benimsenmesi amacıyla yürürlüğe konulduğu belirtildi.</div>