USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

DOĞADAN TOPLADIĞI MANTAR YAŞLI ADAMI HASTANELİK ETTİ

Batman'da mantardan zehirlenen 82 yaşındaki adam hastaneye kaldırıldı.

DOĞADAN TOPLADIĞI MANTAR YAŞLI ADAMI HASTANELİK ETTİ

Batman’ın Gercüş ilçesine bağlı Aydınca köyünde doğadan topladığı mantarı yedikten sonra zehirlenen yaş lı adam, hastanede tedavi altına alındı. Edinilen bilgilere göre, Gercüş ilçesi Aydınca köyünde ikamet eden N.S. (82), doğadan topladığı mantarları yedikten bir süre sonra rahatsızlandı. Mide bulantısı ve kusma şikayetleri üzerine durumu fark eden yakınları, vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezine haber verdi.

Olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi köyde yapılan N.S., ambulansla Gercüş Devlet Hastanesine kaldırılarak acil serviste tedavi altına alındı.
Yetkililer, özellikle yağış ların ardından doğada yetişen yaban mantarlarının tüketimi konusunda vatandaş ları dikkatli olmaları hususunda uyarırken, hastaneye kaldırılan vatandaşın durumunun takip edildiği öğrenildi.

l

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ