USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

PİKTES’TE BİR YILIN EMEĞİ DEĞERLENDİRİLDİ

YAŞAR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BİR ARAYA GELDİ

PİKTES’TE BİR YILIN EMEĞİ DEĞERLENDİRİLDİ

İl Milli eğitim Müdürü yaş ar Ciğer, PİKTES kapsamında görev yapan öğretmenlerle yıl sonu değerlendirme toplantısında buluşarak emekleri için teşekkür etti.

Batman İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında PİKTES bünyesinde görev yapan öğretmenlerle bir araya geldi.

Kitap Okuma Noktası Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programda, yıl boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirilirken proje kapsamında görev alan öğretmenlerin görüş ve önerileri dinlendi.

PİKTES ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLDİ

Toplantıda eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirilen faaliyetler ele alınırken, öğrencilerin eğitim süreçlerine yönelik çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.

İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, öğretmenlerle sohbet ederek sahadaki çalışmalar ve karşılaşılan süreçler hakkında bilgi aldı.

ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR BELGESİ

program sonunda öğretmenlere hitap eden Ciğer, yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar dolayısıyla teşekkür ederek belgelerini takdim etti.

Ciğer konuşmasında, “İlimizde 2025-2026 eğitim öğretim yılında ara sınıflarda öğrenim gören ve okuma-yazma becerilerini henüz kazanamamış öğrencilerimize yönelik yürütülen çalışmalarda; eğitimde fırsat eşitliğinin desteklenmesi, öğrencilerimizin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi ve akademik başarılarının artırılması amacıyla göstermiş olduğunuz özveri, katkı ve desteklerinizden dolayı teşekkür ediyor, başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum” dedi.

PROGRAMA KATILIM YOĞUN OLDU

Yaşar Ciğer’in başkanlığında düzenlenen programa Şube Müdürleri Edip Altun ve Rıdvan Ay, PİKTES İl Koordinatörü M. Ali Kasal ile proje kapsamında görev yapan öğretmenler katıldı.

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ