<div>İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, PİKTES kapsamında görev yapan öğretmenlerle yıl sonu değerlendirme toplantısında buluşarak emekleri için teşekkür etti.</div> <div>Batman İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında PİKTES bünyesinde görev yapan öğretmenlerle bir araya geldi.</div> <div>Kitap Okuma Noktası Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programda, yıl boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirilirken proje kapsamında görev alan öğretmenlerin görüş ve önerileri dinlendi.</div> <h3>PİKTES ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLDİ</h3> <div>Toplantıda eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirilen faaliyetler ele alınırken, öğrencilerin eğitim süreçlerine yönelik çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.</div> <div>İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, öğretmenlerle sohbet ederek sahadaki çalışmalar ve karşılaşılan süreçler hakkında bilgi aldı.</div> <h3>ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR BELGESİ</h3> <div>Program sonunda öğretmenlere hitap eden Ciğer, yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar dolayısıyla teşekkür ederek belgelerini takdim etti.</div> <div>Ciğer konuşmasında, “İlimizde 2025-2026 eğitim öğretim yılında ara sınıflarda öğrenim gören ve okuma-yazma becerilerini henüz kazanamamış öğrencilerimize yönelik yürütülen çalışmalarda; eğitimde fırsat eşitliğinin desteklenmesi, öğrencilerimizin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi ve akademik başarılarının artırılması amacıyla göstermiş olduğunuz özveri, katkı ve desteklerinizden dolayı teşekkür ediyor, başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum” dedi.</div> <h3>PROGRAMA KATILIM YOĞUN OLDU</h3> <div>Yaşar Ciğer’in başkanlığında düzenlenen programa Şube Müdürleri Edip Altun ve Rıdvan Ay, PİKTES İl Koordinatörü M. Ali Kasal ile proje kapsamında görev yapan öğretmenler katıldı.</div> <div></div>