<div>Zabıta ekipleri, kaldırımları kullanıma engel olan materyalleri topladı.</div> <h3>KALDIRIMLAR İÇİN DENETİM SEFERBERLİĞİ</h3> <div>Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde vatandaşların güvenli ve rahat şekilde kullanabilmesi için kaldırım işgallerine yönelik çalışmalarını sürdürüyor.</div> <div>Edip Solmaz Caddesi ve Kıbrıs Şehitleri Bulvarı’nda gerçekleştirilen denetimlerde, yaya geçişlerini engelleyen çeşitli materyaller tespit edilerek ekipler tarafından kaldırıldı.</div> <h3>UYARILARA RAĞMEN DEVAM EDEN İŞGALLERE MÜDAHALE</h3> <div>Yetkililer, daha önce yapılan uyarı ve bilgilendirmelere rağmen kamuya açık alanları kurallara aykırı şekilde işgal eden kişi ve işletmelere yönelik denetimlerin devam edeceğini bildirdi.</div> <div>Kaldırım işgallerinin önlenmesi amacıyla ilgili mevzuat kapsamında gerekli işlemlerin uygulanacağı belirtildi.</div> <h3>DENETİMLER KENT GENELİNE YAYILACAK</h3> <div>Zabıta Müdürlüğü, çalışmaların sadece belirli noktalarla sınırlı kalmayacağını, planlı program dahilinde Batman’ın farklı bölgelerinde devam edeceğini açıkladı.</div> <div>Vatandaşların kaldırımları daha güvenli ve rahat kullanabilmesi için denetimlerin sürdürüleceği kaydedildi.</div>