<div>Batman'ın sağlık altyapısını güçlendirecek yeni hekim kadroları açıklandı. Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Sağlık Bakanlığının 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası kapsamında kente toplam 12 hekim kadrosu tahsis edildiğini duyurdu.</div> <h4>2 TABİP, 10 UZMAN TABİP GÖREVLENDİRİLECEK</h4> <div>Yapılan açıklamaya göre Batman'a 2 tabip ve 10 uzman tabip kadrosu ayrıldı. Yeni atamalarla birlikte kentte sağlık hizmetlerinin daha etkin ve kapsamlı sunulmasının hedeflendiği belirtildi.</div> <h4>İKİ ÖNEMLİ BRANŞ BATMAN'A KAZANDIRILDI</h4> <div>Milletvekili Nasıroğlu, özellikle Radyasyon Onkolojisi ile bu dönem Türkiye genelinde yalnızca 3 uzman mezunu bulunan Çocuk Metabolizma Hastalıkları branşlarının Batman'a tahsis edilmesini önemli bir gelişme olarak değerlendirdi. Bu iki branşın kente kazandırılmasının, özellikle özellikli sağlık hizmetlerine erişim açısından önemli katkı sağlayacağı ifade edildi.</div> <div>Tahsis edilen kadroların Batman'a hayırlı olmasını dileyen Nasıroğlu, başta Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ve sürece katkı sunan herkese teşekkür etti.</div>