<div>Tunceli Valisi hemşehrimiz Şefik Aygöl, yolda karşılaştığı bir kadınla sohbet ediyor.</div> <div>Kadın o kadar memnun ki; “İnşallah buradan hiç gitmezsiniz” diyor.</div> <div>Vali bey de teşekkür edip kadını, açılışını yapacakları Nikah salonuna davet ediyor.</div> <div>Sadece bu mu?</div> <div>Yeni uygulamasıyla yurt bulamayıp ev kiralayan öğrenciler için gıda yardımını başlattı ve bu uygulama da Türkiye’de ses getirdi.</div> <div>Sokakta gördüğü, ya da evinde ziyaret ettiği çocuklarla görüşüp ihtiyaçlarını tespit ediyor ve onları mutlu ediyor.</div> <div>Bu nedenle Tunceli halkı halâ şaşkınlığını üzerlerinden atmış değiller ama, kısa zamanda Valilerine alışıp sevgi ve saygılarını fazlasıyla göstermeye devam ediyorlar.</div> <div>Yaptığı paylaşımlarla takipçi sayısını da binlerce arttıran Tunceli Valisi Şefik Aygöl, bu şehrin kalkınması için de elinden geleni fazlasıyla yapıyor.</div> <div>Şimdiye kadar yeterince hizmet alamayan bu şehrin insanları da, samimi, çalışkan, dürüst bir Vali görünce de ondan kaçmıyor, aksine sarılıyorlar.</div> <div>Ne diyelim.</div> <div>Allah bu sevgiyi her valiye nasip etsin.</div> <h3><strong>NAÇİZANE TAVSİYEMİZDİR</strong></h3> <div>Batman’daki tüm hizmet sektörleri, daha iyisini yapmak için mücadele ediyor, mekanlarına gelenleri en iyi şekilde ağırlamaya çalışıyor.</div> <div>Buraya kadarı güzel.</div> <div>Ama bazı yerlerin, müşterilerin kasaya gitmesinden sonra o müşterileri fiyatlarla şaşırttıkları da konuşuluyor.</div> <div>Ne olur, böyle şeyler yapmayın ve müşteri istemedikten sonra da masalarına bir şeyler getirip koymayın.</div> <div>Hesabın fazlalığını gören müşteriler bunun nedenini sorduklarında “efendim masaya çerez getirdik, şunu-bunu yaptık” diyorlar.</div> <div>Müşteriler ise “biz istemediğimiz şeyi neden getiriyorsunuz” diyerek tepki veriyorlar.</div> <div>Bunu yapan yerlerin zaman içinde iş ve müşteri kaybına uğradıklarını hepimiz biliyoruz.</div> <div>Onun için müşteri kaybedip işyerlerinizi kapatmak zorunda kalmamanız için lütfen attığınız her adına dikkat edin.</div> <div>Çünkü aldatılan müşteri asla bir daha o işletmeye gitmez.</div>