?>

Özdaş, Gençlik Merkezi Müdürü oldu

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Gençlik Merkezine tecrübeli bir müdür daha atandı.

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Son olarak Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesinde Müdür olarak görev yapan eğitim camiasının yakından tanıdığı tecrübeli idareci Veysel Özdaş, Gençlik Merkezi Müdürü olarak atandı. 2007 tarihinde İMKB Belde İlköğretim Okulu, Petrol İlköğretim Okulu, Selçuklu İlköğretim Okulu, Mehmetçik İlköğretim Okulu, Milli Eğitim İl Müdürlüğünde Tesis Müdürlüğü, MEM Şube Müdürlüğü ve son olarak Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesinde Müdür olarak görev yapan Özdaş; “Gennçlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünde güçlü ve tecrübeli bir ekiple çalışacağım için mutluyum. Batman gençliği için çalışmaya ve ilimizi daha iyi tanıtmak için göreve talip olduk. Bize güvenenleri mahcup etmeyeceğiz.” diye konuştu. 

Haftanın Öne Çıkanları

Muhteşem Zirve!

1970-01-01 02:33 - DÜNYA

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

Sermiyan Midyat geliyor

1970-01-01 02:33 - SAĞLIK

TARİHİ MAÇ!

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

Hamidi, rekortmenler arasında

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İsrail protestosu

1970-01-01 02:33 - GÜNDEM

Bahis afişi

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

30 Bin dolara tespih

1970-01-01 02:33 - SAĞLIK

Esnafla polis arasında gerginlik!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Tesettür Seferberliği Platformu

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL

3 MİLYON AVRO’YA KADAR DESTEK FIRSATI

17:32 - YEREL

VALİ CANALP: EN ETKİLİ KORUMA GÜÇLÜ AİLE YAPISI

17:12 - YEREL

EBRU SANATININ ZARAFETİ GÖZ KAMAŞTIRDI

17:08 - YEREL

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR