?>

Köy öğrencileri kurumlarda ağırlandı

Kozluk İlçesinde "Merkezim Her Yerde" projesi kapsamında Bekirhan beldesi öğrencileri kurumlarda ağırlandı.

Büfeler - 56 yıl önce

 Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğünce 81 il ve ilçede en ücra köşede yaşayan, Gençlik Merkezlerine ulaşma imkanı bulamayan tüm gençlerin çalışmalara dahil edilmesi adına yapılmış olan "Merkezim Her Yerde" projesi Kozluk ilçesinde start aldı. Bu kapsamda Kozluk ilçesine 27 km mesafede bulunan Bekirhan Beldesi öğrencileri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünü ziyaret etti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Toprak'la makamında sohbet eden öğrenciler, yaşadıkları alanın dışında farklı alanları da gezip görmenin mutluluğunu yaşadılar. Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün yaptığı çalışmalara her zaman destek verdiklerini belirten İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Toprak, öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirdi, ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti. (Numan Ezgin)

 

 

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

Ölümden döndü

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

Sason’un sorunları konuşuldu

1970-01-01 02:33 - Büfeler

CHP’den Aslan’a destek

1970-01-01 02:33 - İnşaat Firmaları

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Olacak şey değil!

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

İlçe İdare Şube toplantısı yapıldı

1970-01-01 02:33 - Büfeler

İşsizliği yok edebiliriz

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İş adamları: Hükümetin vize kararını destekliyoruz

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

KARNE HEYECANI YAŞANDI, ÖĞRENCİLER YAZ TATİLİNE GİRDİ

12:14 - YEREL

EKMEN: TMO SİSTEMİ ÇİFTÇİYİ MAĞDUR EDİYOR

11:58 - SİYASET

BATMAN HAVALİMANI’NDA YENİ DÖNEM: YOLCU KONFORU ARTIRILDI

11:55 - YEREL

YAZ TATİLİNDE EKRAN DEĞİL SPOR ZAMANI

11:53 - YEREL

YAŞAR CİĞER'DEN ÖĞRENCİLERE TATİL MESAJI

11:44 - YEREL