?>

Trafolarda patlama dönemi başladı

Elektirk - Elektronik - 56 yıl önce

Kış mevsiminde yaşanan elektrik arızaları şimdiden baş göstermeye başladı. Aşırı yüklenmeden kaynaklı olduğu belirtilen trafo patlamaları vatandaşları mağdur ediyor. Her yıl kış aylarında alışık olduğumuz bu manzara önceki akşam geç saatlerde Gültepe Mahallesinde yaşandı. Büyük bir gürültü ile patlayan trafoda yangın çıktı. itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın uzun süre devam ederken patlama sonrası bir çok binada elektrikler kesildi. DEDAŞ ekiplerinin de müdahale ettiği patlama sonrası yeni bir trafonun bölgeye kurulacağı belirtildi. (Numan Ezgin)

Haftanın Öne Çıkanları

LİDER GELİYOR

1970-01-01 02:33 - KÜLTÜR

DEPREM GERÇEKLİĞİ

1970-01-01 02:33 - -

Ölümden döndü

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

Sason’un sorunları konuşuldu

1970-01-01 02:33 - Büfeler

CHP’den Aslan’a destek

1970-01-01 02:33 - İnşaat Firmaları

iş arayanların dikkatine!

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

Olacak şey değil!

1970-01-01 02:33 - Çicekciler

İlçe İdare Şube toplantısı yapıldı

1970-01-01 02:33 - Büfeler

İşsizliği yok edebiliriz

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İş adamları: Hükümetin vize kararını destekliyoruz

1970-01-01 02:33 - Elektirk - Elektronik

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

KARNE HEYECANI YAŞANDI, ÖĞRENCİLER YAZ TATİLİNE GİRDİ

12:14 - YEREL

EKMEN: TMO SİSTEMİ ÇİFTÇİYİ MAĞDUR EDİYOR

11:58 - SİYASET

BATMAN HAVALİMANI’NDA YENİ DÖNEM: YOLCU KONFORU ARTIRILDI

11:55 - YEREL

YAZ TATİLİNDE EKRAN DEĞİL SPOR ZAMANI

11:53 - YEREL

YAŞAR CİĞER'DEN ÖĞRENCİLERE TATİL MESAJI

11:44 - YEREL