?>

BURSA BATMANLILAR DERNEĞİ BAŞKANI BATMANDAYDI

Bursa Batmanlılar İl Derneği Başkanı Mustafa Demir, akraba ve dostlarını ziyaret etmek amacıyla Batmana geldi.

YEREL - 4 yıl önce

TÜPRAŞ’tan emekli olduktan sonra Bursa’ya yerleşen ve buradaki sosyal faaliyetleri nedeniyle kısa zamanda çevre edinen Mustafa Demir, Batmanlılar Derneği Başkanlığına getirilerek bu şehirde yaşayan hemşehrilerimizin bir araya gelmesini sağladı.
Yahya Mirzeoğlu ile birlikte gazetemizi ziyaret eden Başkan Mustafa Demir “Batmanlıları bir araya getirmek ve sorunlarına yardımcı olmak için elimden geleni yapıyorum, Batmanlıları Bursa’daki derneğimize bekliyoruz” dedi. (İsmail Güneş)
Haftanın Öne Çıkanları

SP “emekli zammı çok düşük”

2022-01-20 13:46 - SİYASET

BATMANDA KANLI SOYGUN

2022-01-24 13:09 - GÜNDEM

Motosiklet kazası

2022-01-25 13:33 - YEREL

Harçlıklarını Afgan’lara bağışladı

2022-01-21 15:12 - YAŞAM

Her gün kedi kurtarma operasyonu

2022-01-25 13:35 - YEREL

PTT BİNLERCE MEMUR ALACAK

2022-01-20 07:33 - GÜNDEM

‘Ayaküstü’ galericilere tepki!

2022-01-20 13:40 - YEREL

KAYITLI İSTİHDAM PROJESİ

2022-01-25 16:18 - YEREL

BESOB Başkanı Kaplan “Esnaflar kepenk kapatabilir”

2022-01-20 17:07 - YEREL

Park halindeki araç yandı

2022-01-25 13:32 - YEREL

İlgili Haberler

TARLADA ÇALIŞAN BİÇERDÖVER ALEV ALDI

15:20 - YEREL

VATANDAŞLAR YETİŞTİ

15:14 - YEREL

AŞAĞISI KAVRULUYOR, YUKARISI DONUYOR!

15:07 - YEREL

80 PERSONELLE KENTİN DÖRT BİR YANINDA TEMİZLİK

14:55 - YEREL

BATMAN'DA 1.785 KASİS YENİLENİYOR

14:54 - YEREL

Günün Manşetleri

İKİ GRUBUN KAVGASINDA MASUM VATANDAŞ VURULDU

15:36 - ASAYİŞ

TARLADA ÇALIŞAN BİÇERDÖVER ALEV ALDI

15:20 - YEREL

VATANDAŞLAR YETİŞTİ

15:14 - YEREL

AŞAĞISI KAVRULUYOR, YUKARISI DONUYOR!

15:07 - YEREL

80 PERSONELLE KENTİN DÖRT BİR YANINDA TEMİZLİK

14:55 - YEREL