?>

Canlarını tehlikeye attılar

Batman’da iki genç, hiçbir güvenlik önlemi almadan çıktıkları çatıda yürekleri ağza getirdi.

YAŞAM - 3 yıl önce

Gültepe Mahallesi’nde iki genç, hiçbir güvenlik önlemi almadan çatıya çıktı. Zaman zaman çatının kenarına kadar gelen gençler, yürekli ağza getirdi. O anlar yan binadaki vatandaşların cep telefonu kameralarına yansıdı.
Haftanın Öne Çıkanları

Vali Canalp’ten ‘Gaziler Günü’ mesajı

2023-09-18 16:28 - YAŞAM

Petrolün varili 94 dolar seviyesinde

2023-09-18 11:06 - EKONOMİ

Canlarını tehlikeye attılar

2023-09-25 08:52 - YAŞAM

Şarj istasyonu sayısı artıyor

2023-09-20 11:22 - TEKNOLOJİ

GÖRÜNMEYEN ÇALIŞMALAR YAPTIK!

2023-09-24 17:34 - RÖPORTAJ

Süper Loto rekor ikramiye kazandırdı!

2023-09-20 09:51 - GÜNDEM

TYP kuraları çekildi

2023-09-20 17:41 - YEREL

Düğünde kavga çıktı

2023-09-18 11:30 - GÜNDEM

Düşen bir asansörde hayatta nasıl kalınır?

2023-09-18 14:20 - YAŞAM

Batman - Diyarbakır 70 lira oldu!

2023-09-22 16:47 - GÜNDEM

İlgili Haberler

MERETO'DA İLKBAHAR YENİ BAŞLADI

10:21 - YAŞAM

TOKİ BAŞVURULARI BAŞLADI: 588 KONUT SATIŞTA

10:32 - YAŞAM

İLUH DERESİNDE HAYAT MÜDAHALESİ!

18:46 - YAŞAM

SINAVA 5 KALA AK GENÇLİK SAHADAYDI

17:04 - YAŞAM

LGS GÜNÜNDE OKUL ÖNLERİNDEYDİLER

16:54 - YAŞAM

Günün Manşetleri

SGK'DAN BİLİŞİM KADROSUNA PERSONEL ALIMI

10:28 - YEREL

MERETO'DA İLKBAHAR YENİ BAŞLADI

10:21 - YAŞAM

BUĞDAY TARLASINDA YANGIN: 150 DÖNÜM ZARAR GÖRDÜ

10:07 - YEREL

PETROL CİTY AVM'DEN ÇİFTE OTOMOBİL KAMPANYASI

10:02 - YEREL

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL