?>

Dağcılardan Mereto tırmanışı

YAŞAM - 3 yıl önce

Batman'ın Sason ilçesinde Sason Kaymakamlığı’nca, valilik ve belediyenin de desteğiyle düzenlenen  "Bal, Ceviz, Çilek ve Yayla Festivali"   kapsamında Mereto Dağı’na zirve yürüyüşü gerçekleştirildi.
5 ilden 37 dağcı ile beraber zirve tırmanışı yaptıklarını belirten Türkiye Dağcılık Federasyonu Diyarbakır İl Temsilcisi Abdurrahim Ekin, bu kapsamda Türkiye Dağcılık Federasyonu’nun göndermiş olduğu Mereto zirve tabelasını zirveye başarılı bir şekilde yerleştirdiklerini söyledi.
Zirveye tırmanış yapan dağcılar zirvede çeşitli etkinlikler yaptıktan sonra ilçe merkezine dönüş yaptı.
Haftanın Öne Çıkanları

İmece usulü hasat

2023-09-26 10:36 - YEREL

El bileğinden anjiyo tedavisi yaygınlaşıyor

2023-09-28 16:33 - SAĞLIK

DEVA’da vekaleten atama yapıldı

2023-09-28 11:18 - SİYASET

Batmanlı Profesör, Başhekim oldu

2023-09-25 16:57 - SAĞLIK

Veliler dikkat! Ücretsiz kayıtlar başladı

2023-09-26 15:16 - SPOR

600 yıllık Palazzo Gradenigo’u satın aldı!

2023-09-27 17:11 - KÜLTÜR

Mangal yasağı

2023-09-26 10:31 - YAŞAM

Melik Müjdeci istifa etti

2023-09-27 12:57 - SİYASET

NRP eğitimi verildi

2023-10-01 17:45 - SAĞLIK

Doksan Zehir Taciri Yakalandı

2023-10-01 17:48 - GÜNDEM

İlgili Haberler

TOKİ BAŞVURULARI BAŞLADI: 588 KONUT SATIŞTA

10:32 - YAŞAM

İLUH DERESİNDE HAYAT MÜDAHALESİ!

18:46 - YAŞAM

SINAVA 5 KALA AK GENÇLİK SAHADAYDI

17:04 - YAŞAM

LGS GÜNÜNDE OKUL ÖNLERİNDEYDİLER

16:54 - YAŞAM

SES DEĞİL YÜREK KONUŞTU

16:06 - YAŞAM

Günün Manşetleri

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL

3 MİLYON AVRO’YA KADAR DESTEK FIRSATI

17:32 - YEREL

VALİ CANALP: EN ETKİLİ KORUMA GÜÇLÜ AİLE YAPISI

17:12 - YEREL

EBRU SANATININ ZARAFETİ GÖZ KAMAŞTIRDI

17:08 - YEREL

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR