?>

Mangal yasağı

Batman Belediyesi, kişilerin parklarda mangal yakması karşısında kötü duman ve kokulardan etkilenen vatandaşların haklarını gözeterek parklara mangal yasağı levhası astı.

YAŞAM - 3 yıl önce

Vatandaşların istediği her yerde, istediği gibi mangal yakamayacağını duyuran Batman Belediyesi: "Batman genelinde bulunan 207 parkımızda kesinlikle mangal yakılmayacaktır. Park ve Bahçeler Müdürlüğü olarak uyarı levhalarımızı asmaya başladık" ifadelerde bulundu.
Mangal yakılmaması yönünde uyarı levhası asan ekipler, çevreye yaydığı kötü koku başta olmak üzere mangal yakmanın parklara verdiği maddi zararın da önüne geçmiş olacak.
Batman Belediyesi, bahse konu alanlarda mangal yakanlar hakkında vatandaşların Alo 153 Beyaz Masa hattını arayarak şikayette bulunabileceklerini belirtti. 
Haftanın Öne Çıkanları

Kürtçe kursları başlıyor

2023-09-21 17:37 - EĞİTİM

Çukurlara tepki var

2023-09-25 16:39 - YEREL

Canlarını tehlikeye attılar

2023-09-25 08:52 - YAŞAM

Şarj istasyonu sayısı artıyor

2023-09-20 11:22 - TEKNOLOJİ

GÖRÜNMEYEN ÇALIŞMALAR YAPTIK!

2023-09-24 17:34 - RÖPORTAJ

Süper Loto rekor ikramiye kazandırdı!

2023-09-20 09:51 - GÜNDEM

MHP Merkez İlçe Kongresi yapıldı

2023-09-25 10:39 - SİYASET

‘Okul Sporları’ başlıyor

2023-09-25 16:21 - SPOR

TYP kuraları çekildi

2023-09-20 17:41 - YEREL

Batmanlı Profesör, Başhekim oldu

2023-09-25 16:57 - SAĞLIK

İlgili Haberler

TOKİ BAŞVURULARI BAŞLADI: 588 KONUT SATIŞTA

10:32 - YAŞAM

İLUH DERESİNDE HAYAT MÜDAHALESİ!

18:46 - YAŞAM

SINAVA 5 KALA AK GENÇLİK SAHADAYDI

17:04 - YAŞAM

LGS GÜNÜNDE OKUL ÖNLERİNDEYDİLER

16:54 - YAŞAM

SES DEĞİL YÜREK KONUŞTU

16:06 - YAŞAM

Günün Manşetleri

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL

3 MİLYON AVRO’YA KADAR DESTEK FIRSATI

17:32 - YEREL

VALİ CANALP: EN ETKİLİ KORUMA GÜÇLÜ AİLE YAPISI

17:12 - YEREL

EBRU SANATININ ZARAFETİ GÖZ KAMAŞTIRDI

17:08 - YEREL

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR