?>

KADIN FUTBOL TAKIMI FİNALE ÇIKTI

1955 Batman Belediyespor Kulübü Kadın Futbol Takımı 2. Lig play-off mücadelesi için Ankara’ya gitti.

SPOR - 3 yıl önce

TFF Kadın Futbol Ligi'nde  birinci lige çıkma iddiasını sürdüren takımımız, play-off müsabakaları çeyrek finali’nde Ankara Gölbaşı Belediyesi Muhsin Yazıcıoğlu Stadı’nda Kastamonugücüspor’la karşılaştı. Saat 14:00’de başlayan müsabakada, uzatma dakikalarında bulduğu gollerle  Kastamonugücüspor’u 2-0 mağlup ederek finale kaldı.
Kadın Futbol takımı Konyaspor ile Pazar günü saat 14.00’da final müsabakasına çıkacak ve final maçını kazanması halinde 1. Lig'e yükselecek.
Haftanın Öne Çıkanları

BELEDİYE TANDIRLARI YENİLENİYOR

2023-06-20 16:32 - YAŞAM

SASON'DA 3 BİN KİŞİLİK CAMİNİN TEMELİ ATILDI

2023-06-18 13:50 - YEREL

KAYIP ÇOCUK BULUNDU

2023-06-21 10:23 - GÜNDEM

ASGARİ ÜCRET BELLİ OLDU

2023-06-20 11:34 - GÜNDEM

ERKAN ŞENSES: KAYYUM ATAMASINA SON VERİLMELİDİR

2023-06-18 17:51 - RÖPORTAJ

DİYANET-SEN: ÇOCUKLARI CAMİLERDEN SOĞUTMAYALIM

2023-06-18 13:29 - YAŞAM

SEÇİM PARASI YOĞUNLUĞU

2023-06-20 13:18 - YEREL

‘SARIKIZ’ ÖRÜMCEĞİ ALARMI

2023-06-20 13:31 - GÜNDEM

LÖSEV 100 AİLEYE ET DAĞITIMI YAPTI

2023-06-21 17:14 - YAŞAM

KADIN FUTBOL TAKIMI FİNALE ÇIKTI

2023-06-22 17:45 - SPOR

İlgili Haberler

GENÇ STOPER GELECEK VAAT EDİYOR

14:33 - SPOR

BATMANLI FUTBOLCULAR MİLLİ TAKIMDA BOY GÖSTERDİ

14:30 - SPOR

PETROL’DEN DEFANSA GÜÇLÜ TAKVİYE

14:28 - SPOR

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR

PETROL BOMBAYI PATLATTI

16:59 - SPOR

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL