?>

TÜPRAŞ’TAN YENİ SİSTEM

TEKNOLOJİ - 5 yıl önce

Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi Sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor. Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.  “Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi” ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor. “Yeni Normal” döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş,  ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi.  Yenilenen “Müşteri Bildirim Yönetimi” yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş’a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor.  Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor.üşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor. Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor.  Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor. 
Haftanın Öne Çıkanları

Doktor Şirin Aslankılıç Batman’a veda etti

2020-12-22 11:06 - SAĞLIK

Bu gece Jüpiter ve Satürn gökyüzünde buluşacak!

2020-12-21 11:52 - DÜNYA

Lapa lapa kar yağdı

2020-12-22 15:51 - YAŞAM

BİR ZAMANLAR BATMAN!

2020-12-21 09:34 - KÜLTÜR

“HERKESİN GALİÇYA’YI İYİ ANLAMASI LAZIM”

2020-12-18 13:21 - YAŞAM

BATMAN TERMİNALİNDE BORU ONARIM ÇALIŞMALARI

2020-12-17 12:53 - RESMİ İLAN

ŞAHMAR BİR İLKE İMZA ATACAK!

2020-12-20 16:13 - EKONOMİ

POLAT “İŞSİZLİK ARTIYOR”

2020-12-20 15:25 - SİYASET

İKİ TAKIMIMIZ DA LİGE HAZIR

2020-12-22 15:54 - SPOR

Batman’da ilk!

2020-12-20 17:19 - YAŞAM

İlgili Haberler

DİJİTAL DOLANDIRICILIKTA YENİ YÖNTEM

17:08 - TEKNOLOJİ

BATMAN’DA ENERJİ VE TEKNOLOJİ RÜZGÂRI

16:09 - TEKNOLOJİ

BATMAN EĞİTİMDE DİJİTALLEŞİYOR

14:56 - TEKNOLOJİ

CHATGPT NEDEN ÇALIŞMIYOR?

14:21 - TEKNOLOJİ

BATMAN'DA ROBOTLAR YARIŞIYOR

17:07 - TEKNOLOJİ

Günün Manşetleri

DEMOKRATİK TOPLUMU HALKIMIZLA İNŞA EDİYORUZ

13:09 - SİYASET

BATMAN'DA AKRABA KAVGASI:1 ÖLÜ, 3 YARALI

23:07 - GÜNDEM

ADALET MÜCADELEMİZ SÜRECEK

21:26 - GÜNDEM

PROF. DR. YUSUF BARAN’A BİR ÖDÜL DAHA

19:02 - EĞİTİM

ARAÇTAN KOKAİN ÇIKTI, 2 KİŞİ TUTUKLANDI

17:08 - ASAYİŞ