?>

ÜS BÖLGELERİ DENETLENDİ

- - 3 yıl önce

Batman'ın Sason ilçesinde güvenlik korucuları ile zaman zaman askerlerin mevzilendiği üs bölgeleri denetlendi. İlçe Kaymakamı Murat Mete, Yücebağ Belediyesinde bulunan Gamo tepesi korucu üs bölgesini ziyaret etti.
Burada güvenlik güçlerini ziyaret edip görevlerinde başarı dileyen Mete,  “Üs bölgemizde görevi başındaki bütün arkadaşlarımın öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum. Bu güzel noktamızda vatanımızın birlik ve bütünlüğüne katkıda bulunduğunuz için hepinizi tek tek tebrik ediyorum. Üst bölgesinin yapımında ve korunmasında emeği geçen personelimize verdikleri hizmetten dolayı teşekkür ediyorum” dedi. Ziyaret programına, Kaymakam Mete’nin yanı sıra; İlçe Jandarma Komutanı Murat Madenüs ve Yücebağ Karakol Komutanı Kıdemli Başçavuş Mesut Göl katıldı.
 
Haftanın Öne Çıkanları

ÜS BÖLGELERİ DENETLENDİ

2023-04-27 13:45 - -

CAMİ MAKETLERİ İLGİ ÇEKTİ

2023-04-26 14:55 - TEKNOLOJİ

BATMAN'DA VEFAT EDENLER

2023-04-23 15:19 - YAŞAM

HASANKEYF’İN NÜFUSU 2 MİSLİ ARTTI

2023-04-23 16:02 - YEREL

ÇELEBİOĞLU VE YANAR AİLELERİNİN MUTLU GÜNÜ

2023-04-26 14:56 - YAŞAM

CHP' YE KATILIMLAR DEVAM EDİYOR

2023-04-24 15:14 - SİYASET

HEM ASFALTA HEM DE SUYA YAZIK

2023-04-26 15:05 - YEREL

EBRAR BEBEK MELEK OLDU!

2023-04-26 13:03 - GÜNDEM

PETROL-MENEMEN MAÇI SEYİRCİSİZ!

2023-04-26 15:30 - SPOR

PANCAR GEÇİM KAYNAĞI OLDU

2023-04-23 15:18 - YAŞAM

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

EKİLİ ARAZİLER SON ANDA KURTARILDI

11:43 - YEREL

YARIM ASIR SONRA GELEN MİSAFİR GÜVENDE

11:40 - YEREL

ÜRETİCİNİN EMEĞİ KARŞILIĞINI BULDU

11:38 - YEREL

SABIR VE USTALIK GEREKTİREN MESAİ

11:36 - YEREL

PETROL’DE START VERİLDİ

20:45 - SPOR